TS webverbinding: hoe stel je je verbinding in?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• PipelineNoise
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 15:00
Hey ik heb een vraagje: als je inlogd via "extern bureaublad" op een Terminal Services-computer, kan je instellen wat voor verbinding je hebt. Afhankelijk daarvan stuurt de host bepaalde nutteloze informatie niet door, zodat je sneller kan werken vanaf afstand.
Als je inlogd via Internet Explorer, kan je dat niet instellen. Weet iemand of, en zo ja, hoe je dat kan instellen op de hostcomputer?

• PipelineNoise
<klein schopje>

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

bedoel je dit? http://217.120.169.242/tsweb ? zoja , hij past de instellingen aan op jou verbindingssnelheid ;)

bv als ik remote een mp3 afspeel hoor ik eerst een 24kbits stream dan schakelt hij steeds verder omhoog totdat je upload niet verder wil :P

en wat heeft het voor een nut om je desktop uit te zetten , als je remote inlogged ben je toch "bezig" op die computer ?

al zou ik wel graag het geluid willen disablen. :7 vreet onnodige bandbreedte.

verder zou ik het echt niet weten.

• PipelineNoise
Hij past zelf z'n instellingen aan? Ik bedoelde dus dat ik bijvoorbeeld de bureaubladachtergrond uit te zetten, net als de geanimeerde menu's. E ik vroeg me dus af of je dat ergens kon instellen wat je wel wilde zien en wat niet, maar dat doet hij dus automatisch zelf.

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:05

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op woensdag 13 maart 2002 10:01 schreef ernstblaauw het volgende:
Hij past zelf z'n instellingen aan? Ik bedoelde dus dat ik bijvoorbeeld de bureaubladachtergrond uit te zetten, net als de geanimeerde menu's. E ik vroeg me dus af of je dat ergens kon instellen wat je wel wilde zien en wat niet, maar dat doet hij dus automatisch zelf.
sja, met TS lijkt het me gewoon dat je zelf de instellingen aan kunt passen, ik weet dat het bij Citrix wel kan...
Maar ja met TS is het altijd maar ff afwachten omdat die niet zoveel gebruikt wordt volgens mij ;)

edit:

Maar hoe doe je dat dan bij TS?
Ik zit op me werk met een PPGA Win2k prof. te werken maar kan dit dan ook, of moet ik server installeren of zo?

Als het kan wil ik het wel eens uitproberen, me pc op me werk staat toch altijd aan :) en ik wil wel eens van thuis uit aan me pc op me werk komen! Maar dat kan nu niet ;(

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 16:04
Schopje!
Ik probeer dit dus ook op mijn pc aan de praat te krijgen. Maar het lukt niet.
Wat ik al heb gedaaan:
IIS installeren en TSWeb installeren
verder alle stappen die in dit topic staan vermeld [rml][ XP] Welke poort gebruikt TS webverbinding[/rml].
Maar als ik nu naar mijn ipnr/Tsweb in iexplorer ga krijg ik de pagina kan niet gevonden worden. Ik denk dus dat de webserver niet gestart is. Hoe doe ik dit??

MacBook Pro 14" 2021

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

De enige link die ik tussen jou schop en de originele post kan vinden is het feit dat beide over TS gaan.
Als je ergens niet uitkomt, en zelfs de search bied geen hulp, zou ik voorstellen om er een topic aan te wijden.

• Draait IIS op dezelfde server als waar je TS op draait
• Uit je link begrijp ik dat je het extern wilt bereiken ??
• Werkt het intern wel (dus http://interne-ip-adres ?
• IIS zou uitzichzelf gestart moeten zijn, maar daar ben je snel achter door naar de services te kijken
• Kun je uberhaupt wel je default pagina bereiken
• Staan de settings voor security niet te hoog (dat alleen je localhost erbij mag)

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.