Toon posts:

Laptop, maar is dit met duitse toetsenbord indelin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

Ik heb een vraag, een kennis wil een laptop kopen, nou heeft hij een hele mooie gezien, maar een vraag weet iemand of deze een duitse toetsenbord indeling heeft.

Alvast bedankt. :9
sorry de link is natuurlijk wel makkelijk

http://shop.mediamarkt.de/stores/shop/mediamarkt.htm

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:30
:+

edit: link is inderdaad makkelijk :)

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Tastatur: 88 Tasten + 3 frei programmierbare Sonderfunktionstasten, ON/OFF programmierbarer Ein - und Ausschalter 1 sec - > Suspend / 3 sec -> Aus, 6 Frontpaneltasten und LCD-Anzeige für CD-Player

tasten = toetsen, voor de rest wel duidelijk toch ;)

staat niet bij van toetsenboard indeling , maar 99% zeker dat die Duits is

...

Verwijderd

Half jaar geleden een Toshiba flappie bij de MM in duitsland gekocht, deze heeft een duitse indeling.
Later hoorde ik dat je voor een meerprijs van E25 een andere indeling kon kiezen |:( |:( |:(

En ik kan je zeggen, als je niet echt een typ miep bent is het ontzettend kl@#$te om op zo'n bordje te typen. Het is niet alleen de QWERTZ indeling, maar alle sysbolen zijn ook 1 plaats opgeschoven.

Persoonlijk maakt het me niets uit, ben het ondertussen wel gewend, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het niet zo graag willen.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:59

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ga er maar vanuit dat het een Duits toetsenbord is. En met die krengen kan ik niet goed overweg... :'( Een collega van mij is een Duitser en die ramt dus op zo'n bord. Nu had hij laatst een probleempje dat ik wel op kon lossen. Nu is het mij wel gelukt, maar door dat toetsenbord duurde het langer dan nodig was.. :(

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Ik dacht ooit is gehoord te hebben dat mediamarkt Duitsland
op verzoek ook laptops met VS - internationaal toetsenbord indeling verkocht voor de nederlandse markt.

Oops berichtje van Toverstaf niet goed gelezen Sorry

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt ik weet genoeg, doe mij maar een slotje mzzl

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb hier een notebook met een UK layout. is heel lastig voor degenen die niet weten dat ik gewoon VS layout hanteer (niet alle toetsen komen overeen met de tekens)

Maar als je blind kan typen of een standaard layout uit je hoofd kent is het geen probleem.

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02:49
Op dinsdag 12 maart 2002 11:58 schreef js962 het volgende:
Ik dacht ooit is gehoord te hebben dat mediamarkt Duitsland
op verzoek ook laptops met VS - internationaal toetsenbord indeling verkocht voor de nederlandse markt.

Oops berichtje van Toverstaf niet goed gelezen Sorry
Ja dat doen ze. Mijn vader heeft ook een laptop aangschaft via de MediaMarkt en voor een meerprijs (weet niet meer hoeveel) kon er in een QWERTY-toetsenbord in. Moest wel enkele dagen langer wachten.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Pagina: 1