Muis PS2/USB scroll change ???

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het probleem zit zo --> als ik mijn muis in de PS2 poort doe (usb to ps2 stukkie) dan kan ik scrollen in windows, internet en dergelijke desktop functies, maar niet in Quake, Unreal en Max Payne :?

Doe ik hem in de USB poort (zonder omzet stukkie) dan scrolled hij tussen wapens en dergelijke in spellen, maar doet hij niet scrollen in de desktop zooi :?

Het is een Logitech Cordless Mouse ( http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/92 )

Ik heb WinXP en A7V266 mobo als dat er iets mee te maken kan hebben.

IEMAND EEN OPLOSSING :'( , want ik wil toch wel graag beide dingen tegelijk kunnen doen :P
Thnx

De meeste mensen deugen!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 00:56
Heb je de nieuwste mouseware van Logitech algeprobeerd?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 09:13
Tja, 't gaat wel over I/O, maar in dit geval denk ik dat het toch beter past in Hardware Algemeen..

OM => HA dus :)

• Cassius
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 11:18 schreef jjbstolk het volgende:
Heb je de nieuwste mouseware van Logitech algeprobeerd?
Ja --> Version: 9.42.1 build 66

Hellup :'(

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Ik heb zelf nu een microsoft muis maar had in het verleden ook een logitech. Je moet bij logitech mouseware ergens aanvinken "microsoft compatible scroll" en dan komt er nog een optie onder bij en die moet je ook aanvinken.

Weet het niet precieser te beschrijven maar als je ff zoekt zul je het vast wel vinden.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

staat EM_EXEC toevallig aan, moet je deze uitschakelen.
deze regelt namelijk het scrollen (dat is tenminste de bedoeling) maar dat gaat niet altijd goed.

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

er is een fix voor het niet kunnen gebruiken van de scroll in games, kijk maar ff op de logipech site

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• Cassius
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 11:39 schreef 0ppie het volgende:
Ik heb zelf nu een microsoft muis maar had in het verleden ook een logitech. Je moet bij logitech mouseware ergens aanvinken "microsoft compatible scroll" en dan komt er nog een optie onder bij en die moet je ook aanvinken.

Weet het niet precieser te beschrijven maar als je ff zoekt zul je het vast wel vinden.
Heb ik gedaan (gevonden dus) nu doet ie het soms wel en soms niet :?

Zal ff die games patch voor scrollen zoeken ...

more hellup ;)

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
KICK :P

niemand meer :?

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 11:39 schreef 0ppie het volgende:

Die optie is "alleen Microsoft Office compatible scroll" en die daaronder is "alleen in actief venster" ...

Die zet ik beide aan en JA, UT scrollt goed, maar quake en Max Payne nog steeds niet .... :? snap er de ballen van. Had eerst simpel safeway mouse met scroll en MS drivers en alles perfect. Toetsenbord van logitech (draadloss setje :9~ ) doet het wel prima.

De meeste mensen deugen!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Heb je overigens wel de Autoupdate van winXP gedraaid en daar de nieuwe Logitech driver mee opgehaald en geïnstalleerd?

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 15:51
Op dinsdag 12 maart 2002 16:05 schreef Gianni Rombios het volgende:
Heb je overigens wel de Autoupdate van winXP gedraaid en daar de nieuwe Logitech driver mee opgehaald en geïnstalleerd?
Dit wordt een spannend antwoord....zal 'ie de legale versie van XP hebben? >:)

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:59

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Op Tuesday 12 March 2002 16:07 schreef toastingnow het volgende:

[..]

Dit wordt een spannend antwoord....zal 'ie de legale versie van XP hebben? >:)
LOL >:)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Pagina: 1