Neon Buis laten Blazen intresse?

Pagina: 1
Acties:

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Topicstarter
Ik wil bij een neon blasery (of hoe spel je dat8-) een leuk neon buisje laten blazen van een opligtende diameter van 2cm en een lengte van 20cm. Dat geeft dus een hoop licht!

De prijs viel eigelijk heel erg mee in vergelijking met Dangerden of zo. De snelle inschatting van de aardige neon man was dat zo'n staafje ongeveer 30( >:) ) euro ging kosten.

Nou leek me dit echt iets om samen met andere tweakers te doen. Op deze manier kunnen we een goede bom neon staafjes regelen tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Dus iemand intresse voor een inkoopactie?

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:07

dominic

will code for food

Wil je die blazer aan het hyperventileren hebben ofzow? Zalie wel blij zijn met zoveel bestellingen want het klinkt alsof hij jou een 'favor' doet..

Download my music on SoundCloud

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

Topicstarter
Op dinsdag 12 maart 2002 11:09 schreef dominicbout het volgende:
Wil je die blazer aan het hyperventileren hebben ofzow? Zalie wel blij zijn met zoveel bestellingen want het klinkt alsof hij jou een 'favor' doet..
????????

Denk je?

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ik hou het wel bij CCFL.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:07

dominic

will code for food

Op dinsdag 12 maart 2002 11:10 schreef Four het volgende:

[..]

????????

Denk je?
Nou zo komt het verhaal gewoon een beetje over. Maar als het een blazerij is die veel orders kan verwerken dan kan het wel natuurlijk.

Zou zowieso je plannetje even met de blazer overleggen als ik jou was, dat voorkomt nare verrassingen.

Download my music on SoundCloud

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

Topicstarter
Op dinsdag 12 maart 2002 11:27 schreef dominicbout het volgende:

[..]

Nou zo komt het verhaal gewoon een beetje over. Maar als het een blazerij is die veel orders kan verwerken dan kan het wel natuurlijk.

Zou zowieso je plannetje even met de blazer overleggen als ik jou was, dat voorkomt nare verrassingen.
Mee eens. Acht dit topic maar als gesloten. Tijdelijk dan.

Pagina: 1