Wat voor een programma heb je nodig om een .smc bestand te laten draaien?
Geplukt van: http://filext.com/s.htm:
.SMC Super Nintendo Game-console ROM Image
.SMC Super Nintendo Game-console ROM Image
een *.smc bestand is een SNES (super nintendo) Rom,
hiervoor ben je een emulator (bv Zsnes, of Snes9X) nodig om hem te spelen.
hiervoor ben je een emulator (bv Zsnes, of Snes9X) nodig om hem te spelen.
Anoniem: 16195
is geen warezrequest hoor, je vraagt toch niet waar je zo'n emulator kan vindne? alleen waar je dat bestandstype mee kan openen.. dus niet te snel om een OW vragen hoorOp dinsdag 12 maart 2002 11:20 schreef Forau_diavolina het volgende:
Ow, dan neem ik aan dat dit een warez request is?
Slotje mag erop hoor
Anoniem: 9927
Een emulator is geen warez, dacht ik zo. Als je bijv. zelf een SNES en het spel hebt die je op de pc ook op ROM hebt.
Zo niet dan moet je die ROM binnen/na 24 uur deleten.
Hehe, ik heb alle leuke spellen al op de SNES 
Lufia is echt zwaar goed(ik heb hem alleen in het nederlands).
Lufia is echt zwaar goed(ik heb hem alleen in het nederlands).
Van wie moet dat? Van Nintendo? Verspreiden zij dan die ROMs?Op dinsdag 12 maart 2002 11:30 schreef ReSistanZ het volgende:
Een emulator is geen warez, dacht ik zo. Als je bijv. zelf een SNES en het spel hebt die je op de pc ook op ROM hebt.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
je mag ze helemaal niet hebben, ook niet voor 24 uur, enne ROM deleten, hoe doe je datOp dinsdag 12 maart 2002 11:30 schreef ReSistanZ het volgende:
Emulators dus 

Mooi, ik kan hier dus wel alles vragen over Roms en emulators?
Nee, helaas gaat die vlieger niet helemaal op. Emulators zijn op zich niet illegaal hoewel wel door geen enkel bedrijf gewenst. Vragen over emu's mag op voorwaarde dat er geen illegale biossen bijkomen kijken etc.
Roms daarentegen zijn uit den boze. Dat mag je ergens anders opzoeken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.