ik zit met het volgende probleem :
delphi staat gewoon geinstalleerd op de c: schijf
nou werkte ik met programmeren altijd of de f: daar werden dus de bestanden aangemaakt, gesaved enz.
Nou is het netwerkpath hier intern gewijzigd en staan al mijn bestanden voortaan op de r:, en ook mijn directory-structuur is veranderd
alleen is er nou iets wat ik in kan stellen zo dat ik niet al verwijzingen hoef te veranderen? dus :
algemeen in '\\DELPHI\PROJECTS\Algemeen.pas',
unitlist in '\\DELPHI\PROJECTS\Unislist.pas';
moeten allemaal worden veranderd in bijvoorbeeld :
algemeen in '\\PROG\BESTANDEN\Algemeen.pas',
unitlist in '\\PROG\BESTANDEN\Unislist.pas';
is er een manier om dit snel te doen, want het zijn echt veel projecten, en om die allemaal handmatig te gaan veranderen. pffff
kan natuurlijk wel een progje schrijven dat zoekt op \\delphi en dan rename, maar ik wil eerst ff weten of het makkelijker kan
delphi staat gewoon geinstalleerd op de c: schijf
nou werkte ik met programmeren altijd of de f: daar werden dus de bestanden aangemaakt, gesaved enz.
Nou is het netwerkpath hier intern gewijzigd en staan al mijn bestanden voortaan op de r:, en ook mijn directory-structuur is veranderd
alleen is er nou iets wat ik in kan stellen zo dat ik niet al verwijzingen hoef te veranderen? dus :
algemeen in '\\DELPHI\PROJECTS\Algemeen.pas',
unitlist in '\\DELPHI\PROJECTS\Unislist.pas';
moeten allemaal worden veranderd in bijvoorbeeld :
algemeen in '\\PROG\BESTANDEN\Algemeen.pas',
unitlist in '\\PROG\BESTANDEN\Unislist.pas';
is er een manier om dit snel te doen, want het zijn echt veel projecten, en om die allemaal handmatig te gaan veranderen. pffff
kan natuurlijk wel een progje schrijven dat zoekt op \\delphi en dan rename, maar ik wil eerst ff weten of het makkelijker kan