Wie krijgt er nog meer koppijn?

Pagina: 1
Acties:

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
Bij spellen als Unreal en Quake? Ik hoef het maar even te spelen en ik lig met kotsneigingen op bed. :(

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03-2025

Shade

GuRa

hebbik totaal geen last van :P

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 08:39

4POX

Everybody is wired

Is het de monitor of krijg je dat ook in 8 banen¿

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

hehe newbie ;P

• whitehouse
  • Laatst online: 16-12-2025
dot komt vaker voor..zwager van mij heeft het ook..zo zijn er mensen die met bepaalde spellen epeleptische aanvallen krijgen..sommigen hebben het in heeeeele lichte vorm...heb ik zelf niet zo last van..waarom ? kweenie..
maar komt vaker voor ja..

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Verwijderd

Mijn neef heeft daar ook last van gehad heeft nu minder geloof ik lijkt me wel klote mis je veel gave spelen. Maar ik heb er geen last van.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-02 00:09
Dan moet je je refreshrate hoger dan 60 zetten, je zult zien dat het helpt :)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Ik speelde laatst weer eens DOOM... Ik werd echt sick man! :r Doe me UT en er is nix aan de hand. Vroeger had ik er wel eens last van (ook weer Doom)...

Verwijderd

Ik had er wel last van met mijn oude PC (COMPAQ P200, 14 inch, ATI 3D rage 2). Maar nu totaal niet meer (AMDK7 700, 19inch flatscreen, Marvell G400). Als je maar een refresh rate hebt die hoog genoeg is (liefst > 85 Hz), een scherpe monitor en een goede 3D kaart zodat het beeld niet schokt. Vooral schokkend beeld gaf mij koppijn. :P

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 10:53
Koppijn? Ja na 48 uur wel een beetje, mwah kan ook aan de belichting liggen ;). Nee nooit eigenlijk (op die extremen na), maar ken wel mensen die het al naar een uurtje hebben. (arme mensen, fps rulen :)).

Flickr | Lego collectie

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
altijd boven 70 hz spelen (je monitor's refresh rate dus ..)

en als je kunt 80 of hoger pakken ... dan is je scherm stabieler en heb je er veel minder last van

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-02 08:32
ken ook zijn dat je er niet tegen ken (epilepsie?) of dat je gewoon een K*T systeem hebt. ;)

UT: druk op "~" en typ preferences in en zoek op refreshrate en zet dit op min. 75 (standaard op 60 Hz)

• farlane
  • Laatst online: 21:20
Kep er wwel eens last van, maar niet meer zovaak als eerder. Het is volgens mij ook een kwestie van gewenning en inderdaad, dat schokken is gewoon braakselopwekkend. Volgens mij komt het door dat vertigo effect, je ogen + brein (eventueel ;)) bewegen de richting op, en de pc blijft achter. (Alsof je erg veel drank op hebt, alleen dan op een slechte manier)

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Verwijderd

Ik speel al 5 jaar alle quakes en Ut en weet ik veel wat nog meer. Maar toen ik een keertje Wolfenstein ging spelen werd ik na een paar seconden al misselijk. Te lage framerate denk ik, aijn mn hersenen niet meer gewend :)

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

ik heb daar altijd last van als ik een snellere compu koop
vroeger speelde ik quake 1 schokkerig
toen ik m'n nieuwe compu had, iets van 50fps
toen heb ik ook een week misselijk achter m'n scherm gezeten

als jullie dit gevoel willen krijgen, voor de mensen met een minimaal pIII500 met een geforce, moeten maar 's revolt spelen
constant 120fps, (mits 120 hertz monitor)
WEDDEN DAT JE MISSELIJK WORD :(

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
Juist die snelle schokloze beelden veroorzaken het. Met Wolfenstein 3D eerder had ik er echt enorme last van.
Ik denk dat het door desoriëntatie komt, want m'n lichaam beweegt niet mee, en dat geeft een fatal exception in m'n hersentjes... :o
M'n monitor staat op 85Hz, ik heb een Athlon 950 met Voodoo-III 3000, ik zie in elk geval geen schokje.
Echt wel kut man, maar met race-spellen heb ik er weer geen last van...

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik heb er ook veel last van, maar alleen bij bepaalde spellen. Ligt niet echt aan refreshrate (bij mij iig). Als alles heel soepel loopt is het idd veel erger maar volgens mij ligt het ook aan de 3D-engine(?). Bij spellen met de Quake2/3 engine heb ik er totaal geen last van, maakt niet uit welke instelling (mijn PC is snel genoeg om een lekkere hoeveelheid frames/s uit te spugen;); Athlon@950MHz met 64MB Radeon). Bij spellen met de Unreal-enigne heb ik er weer wel last van. Misschien iets te maken met hoeveel het beeld 'wegbuigt' aan de zijkanten? Dit zijn maar voorbeelden, er zijn nog veel meer spellen waar ik van moet kotsen (idd ook Revolt:r). Sucks omdat ik veel spellen niet kan spelen vanwege dit (net als de andere kotsers hier;):r).

PC Specs

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik ben trouwens ook zo iemand die snel last heeft van autoziekte (vooral in de bus hehe:)).

PC Specs

• Nibbles
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Koppijn gelukkig niet. Ik heb eigenlijk meer last van de gewrichten in mijn handen na te veel spelen :(

Verwijderd

Ik niet, mischien je refresh rate omhoog? ;)

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:43

Animal_X

Rodin

was hier niet een soort bril voor te krijgen zodat je er geen last meer van had?????

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik vind het erg irritant me oude spelletjes als d3d of doom... je kan dan niet normaal omhoog en naar beneden kijken... en dat werkt in op je orientatie...

www.nintendocasemods.com

Pagina: 1