[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
op zich allebij niet moeilijk... Maak gebruik van een array die je vult met alle gegevens in een listbox en selecteer dan de index van het geselecteerde item of kopieer ze allemaal naar de andere.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
In dit geval alleen het geselecteerde item.Op dinsdag 12 maart 2002 10:41 schreef Ruud2001 het volgende:
wil je alle gegevens van de ene listbox naar de andere verplaatsen of alleen het geselecteerde item?
op zich allebij niet moeilijk... Maak gebruik van een array die je vult met alle gegevens in een listbox en selecteer dan de index van het geselecteerde item of kopieer ze allemaal naar de andere.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Vraag het geselecteerde item op met GetSelectedItem() Weet niet zeker of die bestaat (heb hier geen Visual Cafe ofzo hier) of anders gebruik je GetSelectedIndex en vraag je aan de hand van deze index het bijbehorende item op uit een array met alle data die in de list staat.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Om eerlijk te zijn, kep nog bijna nix, wil er vanmiddag op school aan beginnen, moet morgen namelijk worden ingeleverd. Maar ik dacht, laat ik de tweakers ff om raad vragen voordat ik mezelf in de soep werkOp dinsdag 12 maart 2002 10:43 schreef fladder het volgende:
Met welk gedeeltje heb je een probleem?
Wat heb je al?
voordat je jezelf in de soep werkt? dat hoort erbij, eerst zelf proberen & fouten maken, en als je dan een serieus probleem (wat dit niet is) tegenkomt, vraag dan hier eens om raad.Op dinsdag 12 maart 2002 10:45 schreef vacuumcleaner het volgende:
Om eerlijk te zijn, kep nog bijna nix, wil er vanmiddag op school aan beginnen, moet morgen namelijk worden ingeleverd. Maar ik dacht, laat ik de tweakers ff om raad vragen voordat ik mezelf in de soep werk
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Kan bijna niet hoor, dingetje maken dat (J)Frame extend, twee listboxjes erop plaatsen, actionlistener aan de knopjes hangen en daar een beetje code in frotten.Op dinsdag 12 maart 2002 10:45 schreef vacuumcleaner het volgende:
Om eerlijk te zijn, kep nog bijna nix, wil er vanmiddag op school aan beginnen, moet morgen namelijk worden ingeleverd. Maar ik dacht, laat ik de tweakers ff om raad vragen voordat ik mezelf in de soep werk
Je moet helaas wel hoge specs hebben voor je pc.
Jbuilder staat bekent om vastlopers.
[url] http://www.borland.com [/url]
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Dit topic is gesloten.
![]()