T.net shop & reclame

Pagina: 1
Acties:
  • 14 views sinds 30-01-2008

• Eguan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-11-2024

Eguan

Be Creative !

Topicstarter
Allereerst even een mededeling dat ik t.net & GoT één van de betere sites hier in Nederland vind wat informatie op het gebied van IT betreft.

Ik begin me alleen steeds meer te ergeren (en ik ben niet alleen merk ik om me heen) aan alle reclame en helemaal aan hoe het hele shop.tweakers.net je door de strot gedrukt wordt de laatste dagen. Ik ben er van overtuigd dat dit niet de bedoeling is en wanneer dit wel zo is, dat dit niet gewaardeerd wordt door veel van de bezoekers en dit wel is tot een terugloop van het aantal bezoekers kan gaan lijden en in het ergste geval tot een nieuwe groep mensen kan lijden die iets nieuws op gaan zetten.

Wanneer ik weet dat er bij de t.net shop goed spul te krijgen is, dan kan ik daar ook wel heen zonder op immens grote knoppen rechts van het nieuws te klikken.

Ik weet het en hoef daar persoonlijk niet aan herinnert te worden als ik het nieuws door wil nemen.

Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik vraag me ook erg af waar al die (vervelende) reclame voor nodig is.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Verwijderd

[topic=436256/7/60] hier op pagina 7 ben ik er ook al over begonnen. (deze zal dus wel dicht gaan, aangezien Wouter in ik ons in de andere topic goed vermaken >:) )

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

[topic=436256/1/100]

idd. :) ik zal die andere titel even tweaken :P

Professioneel Hyves-weigeraar

Dit topic is gesloten.