[router]netdsl 1000 in de vuilnisbak?

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Matched: netdsl
Ik heb een Arescom NetDSL 1000 adsl-routertje gehad voor nix, kwam uit een faillissement. Maar ik er eigenlijk niet veel mee zonder password.. ik wilde er al een beetje mee gaan spelen enzo, ondanks dat ik geen adsl heb...

maarrr om ermee te spelen moet ik wel een password hebben.. en daar kan ik niet aan komen. Bij Demon kun je je password opvragen, bij Zonnet niet, maar als je nu eens geen provider meer hebt zoals ik!?

Arescom zegt: ga maar naar je provider.. ook lekker..

Weet iemand of die kreng handmatig te resetten is zonder iets kapot te maken? Ik heb hem nog niet opengeschroefd, da's de volgende stap.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Geen matches
Is dat dezelfde router als een Eazy Rider (ook van Aarscom)??

Dan kan je es mbv telnet proberen in te loggen...?
Log-in Process
You can configure and manage the EZ Rider with administration commands via
the console port or Telnet.
Console Port
Using console to access a terminal program, such as Windows Terminal utility,
allows you to configure the EZ Rider with command line configuration. Connect
the EZ Rider console port to a PCs serial (COM) port via a Null Modem cable.
(Note: Avoid conflicting the serial (COM) port on the PC with other serial
devices, such as the Mouse.) The PC serial (COM) port must have the following
communication settings:
Baud Rate 9600
Data Bits 8
Stop Bit 1
Parity 1
Flow Control Hardware or RTS/CTS
Once communication has been established between the PC and the EZ Rider,
press [enter] to initiate a prompt.
Reset: This command allows you to reset configurations by deleting all
the configurations of the EZ Rider.
Bij mijn smc barricade kan ik ook alle settings naar default reseten door 2 connectors van de seriele poort te verbinden en em dan uit en aan te zetten. Misschien is er bij jouw router ook zo'n "hardware reset" mogelijkheid..?!

Wees consequent, maar niet altijd

• witchdoc
  • Laatst online: 28-07 10:28
Geen matches
(Question) How do I reset the unit to the original manufacturer settings? Or how do I clear the password on the unit?

Answer: These DSL 1000 units provided by your DSL service provider come pre-configured with your service provider's specific drivers and modes. It is not possibe to reset to the "manufacturer" mode or excecute "password" clearing for these models. It your DSL 1000 unit has failed working, please call your ISP or DSL line provider for technical support.
Volgens mij mag je't vergeten dat ze je het passwd geven. Zullen exclusief met isp's en zulke werken en sjah, dan snap'k wel dat ze het passwd niet gaan geven. Zou jij namelijk settings die de isp oplegt kunnen aanpassen.

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08 15:36

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Geen matches
vuilnisbak!?

Dan smijt 'm maar richting mij! :D

Er zal altijd wel een soortement van CMOS chippie in zitten, dus je kunt altijd wel iets flashen en resetten! :)

Gewoon ff zoeken en open draaien, t zal niet zo moeilijk zijn lijkt me ;)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• axis
  • Laatst online: 26-01-2023
Geen matches
wordt toch openschroeven morgen dan...

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geen matches
Op dinsdag 12 maart 2002 20:42 schreef axis het volgende:
wordt toch openschroeven morgen dan...
ga dan eerst op zoek naar de datasheet, en maak een actieplan, ga niet dom chippies rukken, want als 't er in geflashed staat raad jij nóóit in welk chippie dat verstopt zit :P

• m-m
  • Niet online

m-m

Geen matches
stuur maar op, kan nooit kwaad >:)

Verwijderd

Geen matches
removed

[ Voor 94% gewijzigd door Koffie op 12-12-2002 16:27 ]

• m-m
  • Niet online

m-m

Geen matches
Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 14:38:
removed

sluit die router op je netwerk aan en volg deze instructies op en je hebt het pwd in no time
en dat was deze gigantische schop waard?
Stond er niet Waarschuwing het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud :? Zou er wel gestaan moeten hebben.
Edit: En je hebt het ook in een ander topic gedaan. Is Weethet.nl soms jou site? In dat geval kan je het beste even de FAQ lezen over spam, dat is hier niet gewenst en topics omhoogschoppen zonder echt zinvolle reden ook niet echt. Hoewel het in dit geval misschien wel een nuttig linkje geweest kan zijn. (Ik vraag me echter wel af of dit toegestaan is @ GoT, kraken blijft kraken blijft illegaal en dat is in principe niet toegestaan).

[ Voor 39% gewijzigd door Koffie op 12-12-2002 16:27 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:39

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Geen matches
dicht dus

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.