Toon posts:

IIyama Pro 450 schakelt niet meer in?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn IIyama PRO 450 schakelt niet meer in!! Als ik de schakelaar aan zet dan hoor ik de bekende inschakeltik niet en het ledje blijft van groen naar oranje (enz enz) veranderen. Is dit een bekend probleem en is hier zelf iets aan te doen b.v. een zekering oid.?

• _Bullet_
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06 15:33
Misschien een hele domme vraag, maar krijgt de monitor wel signaal van de PC ? Als ik die van mij aanzet, zonder dat ik mijn PC aanzet veranderd het ledje van mij ook van groen naar oranje. Dus kabels ?

Verwijderd

Topicstarter
Ja de kabels zitten allemaal vast en volgens mij hoor je dan ook een melding te krijgen dat er geen inputsignaal is wanneer dat het geval is! Hoor jij dan wel die inschakeltik als je vga kabel los zit?

• _Bullet_
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06 15:33
Hoor geen inschakel tik als de kabel los zit en er komt ook niet in beeld dat ie geen signaal heeft.

Verwijderd

Topicstarter
AHA... misschien een defecte kabel dat zou ook nog kunnen. Shit zit nu op m'n werk moet dus FF wachten tot ik weer thuis ben om dit te testen.

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Dat hebben we hier ook vaak met de Vision Master Pro411's op school. Stekker er uit en er weer in helpt altijd :( Geklooi
Pagina: 1