Hoi,
Ik heb een aantal ASP pagina's gemaakt die op mijn systeem perfect draaiden met een DNS. Nu moeten deze pagina's echter naar een intranetserver en heb ik dus een DNS-less connection nodig. Ik heb deze al ongeveer in elkaar gezet, maar ik krijg constant een fout:
Ik snap dat het iets te maken heeft met de connectie, maar naar veel proberen en search afzoeken ben ik er nog niet uit, hij blijft het probleem geven.
Voor de volledigheid hier mijn stuk code:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee,
alvast bedankt
Ik heb een aantal ASP pagina's gemaakt die op mijn systeem perfect draaiden met een DNS. Nu moeten deze pagina's echter naar een intranetserver en heb ik dus een DNS-less connection nodig. Ik heb deze al ongeveer in elkaar gezet, maar ik krijg constant een fout:
code:
1
2
3
4
5
| Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005' [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Could not find file '(unknown)'. /pages/Rules Intranet/ASPRules.asp, line 9 |
Ik snap dat het iets te maken heeft met de connectie, maar naar veel proberen en search afzoeken ben ik er nog niet uit, hij blijft het probleem geven.
Voor de volledigheid hier mijn stuk code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| <%
Set conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
cString = "driver={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=Rules_Intranet.mdb;"
conn.Open cString, "", ""
%>
<%
If IsObject(Session("test_rs")) Then
Set rs = Session("test_rs")
Else
Dim errornumber
errornumber= Request.Querystring("errornumber")
Dim sql
sql = "SELECT * FROM [Rules Intranet] WHERE VscMessageID=" & errornumber
Set rs = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")
rs.Open sql, conn, 3, 3
If rs.eof Then
rs.AddNew
End If
Set Session("test_rs") = rs
End If
%> |
Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee,
alvast bedankt