I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code
Als het servertje aan internet hangt..
NIET installeren..
>> ALLE << Versies hebben een veiligheidslek
NIET installeren..
>> ALLE << Versies hebben een veiligheidslek
thnx
proftpd is mijn favoriet, en bij mijn weten ook erg secureOp dinsdag 12 maart 2002 10:02 schreef dawofl het volgende:
hmm als dat zo is wat moet ik dan gebruiken op mijn suse 7.0 machine als ftp server'?
veiligheid is in dit geval wel van belang
FTP is bij voorbaat al niet secure. Het beste kan je maar gewoon ssh gebruiken en met scp (winscp2 onder windows) bestanden overzetten.
Prepare for unforeseen consequences
ncftpd is de beste/veiligste. Is alleen geen GPL/GNU. Zet max users op 3 en je hebt automatisch een Free Personal License. Jammer dat het niet "free" is, maar dit is zeker de mooiste.Op dinsdag 12 maart 2002 10:02 schreef dawofl het volgende:
hmm als dat zo is wat moet ik dan gebruiken op mijn suse 7.0 machine als ftp server'?
veiligheid is in dit geval wel van belang
p.s. ncftp (ftp client) is ook echt heel mooi. Dingen als auto completion en resume enzo. Heel koele client (standaard bij RH)
Het maakt niet niet uit of het rechts of het links is, maar TimmeStein weet precies wat de Jinx is !
en dat betekend in nederlands taal?Op dinsdag 12 maart 2002 10:14 schreef jnijboer het volgende:
FTP is bij voorbaat al niet secure. Het beste kan je maar gewoon ssh gebruiken en met scp (winscp2 onder windows) bestanden overzetten.
Security first: PureFTPD
Verwijderd
Geeeeeeeen wuFTPd gebruiken!!!
- zo onveilig als de &@(#($
... gebruik een veiligere app, zoals proftpd of soo... - en als je het echt veilig wil doen doe je t via ssh of soo...
Gebruik search en lees wat FAQs/HOWTO's alsjeblieft... dit is geen helpdesk van 4,78 per minuut
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()