Ik kom er niet meer uit. Ik ben bezig met een quote systeem voor dutchgeforce.nl het werk allemaal goed. Maar nu wil ik wanneer iemand een reactie quote waar al in geuote is die quote dus verwijderen. Anders ziet het er zo lullig uit.
Ik heb er volgende al gevonden, maar nu zit ik met spaties en enters (\n).
Ik moet dus zoiets hebben als.
-> Quote reactie -> lees de reactie -> vindt je <quote> -> activeer: lees verder tot </quote> -> verwijder de string die gevonden.
Ik kan verder niets vinden over of hier een functie voor bestaat. En ik heb tot nu toe nog niet kunnen bedenken wat dit probleem zou kunnen verhelpen.
Die heb ik tot nu toe:
Dit stukje script heb ik ergens anders vandaan ik weet dus ook niet exact wat er allemaal gebeurt. Zoals die "[^)\r"
Dit werkt dus goed tot er een spatie is of een enter. Weet iemand hoe dit op te lossen is.
Zou fijn zijn als er binnen 3 kwartier een reactie zou komen, ik zit nu op school en over 3 kwartier kan ik morgen pas weer kijken of iemand gereageerd heeft
Thx
Ik heb er volgende al gevonden, maar nu zit ik met spaties en enters (\n).
Ik moet dus zoiets hebben als.
-> Quote reactie -> lees de reactie -> vindt je <quote> -> activeer: lees verder tot </quote> -> verwijder de string die gevonden.
Ik kan verder niets vinden over of hier een functie voor bestaat. En ik heb tot nu toe nog niet kunnen bedenken wat dit probleem zou kunnen verhelpen.
Die heb ik tot nu toe:
PHP:
1
| <?function delquote($data='') {if(empty($data) {return $data;}$lines = split("\n,$data);while(list($key,$line) = each($lines) {$line = eregi_replace("(<quote>[^)r</quote>]+)"verwijderd",$data);$newtext .= $line . "\n";}return $newtext;}$reactieomtequoten = delquote($result[comment]);?> |
Dit stukje script heb ik ergens anders vandaan ik weet dus ook niet exact wat er allemaal gebeurt. Zoals die "[^)\r"
Dit werkt dus goed tot er een spatie is of een enter. Weet iemand hoe dit op te lossen is.
Zou fijn zijn als er binnen 3 kwartier een reactie zou komen, ik zit nu op school en over 3 kwartier kan ik morgen pas weer kijken of iemand gereageerd heeft
Thx