Luisterd 
Ik heb mijn systeem aardig vol hangen:
=== HD's ===
1x 7200
2x 5400 (raid)
=== Cd (rw/dvd)====
Plextor 40
Plextor 4x2x2
Liteon 12x10x40
Liteon DVD 16x48x
=== Rest =====
2x casefan's
MSI K7T turbo raid mobo
Duron 900 (wil dus nog gaan clocken)
scsi kaart
ISDN kaart
2 videoadapters (sis & tnt)
tv-kaart
Dit alles hangt nu op 300 watt. Maar sinds de DVD speler is het wat onstabiel. Ik heb de indruk dat vooral mijn 7200HD er aan onderdoor gaat. Ik wilde eigenlijk het scsi setje eruit gooien. maar i.t.t. testen in bladen (c't) ript mijn plextor 40 toch nog beter dan die liteon dvd op audio! Dus wil ik hem nog niet kwijt.
Wat kan ik nu het beste doen. Ik heb nog voedingen liggen. Uit de UTFS is duidelijk hoe ik deze moet aansluiten (dus dat vraag ik niet). Of kan ik beter 1 voeding komen en zoja wat moet dan het vermogen zijn. Dit is een el-cheapo voeding (zat standaard in een standaard kast). Maar is een andere voeding dan altijd beter? Of is de ruimte die je creert met 2 voedingen beter? En waarschijnlijk komen er nog harde schijven bij.
Samenvattend de vraag:
Is 1 voeding voldoende en zoja hoeveel wat (en wat kosten die)
Kan ik beter 2 voedingen nemen (ruimte zal in mijn kast)
O'ja en hier ziet ik ook nog mee:
[topic=436168]
En dus hangt er ook wat op mijn USB poorten die ook voeding nodig hebben.
Ik heb mijn systeem aardig vol hangen:
=== HD's ===
1x 7200
2x 5400 (raid)
=== Cd (rw/dvd)====
Plextor 40
Plextor 4x2x2
Liteon 12x10x40
Liteon DVD 16x48x
=== Rest =====
2x casefan's
MSI K7T turbo raid mobo
Duron 900 (wil dus nog gaan clocken)
scsi kaart
ISDN kaart
2 videoadapters (sis & tnt)
tv-kaart
Dit alles hangt nu op 300 watt. Maar sinds de DVD speler is het wat onstabiel. Ik heb de indruk dat vooral mijn 7200HD er aan onderdoor gaat. Ik wilde eigenlijk het scsi setje eruit gooien. maar i.t.t. testen in bladen (c't) ript mijn plextor 40 toch nog beter dan die liteon dvd op audio! Dus wil ik hem nog niet kwijt.
Wat kan ik nu het beste doen. Ik heb nog voedingen liggen. Uit de UTFS is duidelijk hoe ik deze moet aansluiten (dus dat vraag ik niet). Of kan ik beter 1 voeding komen en zoja wat moet dan het vermogen zijn. Dit is een el-cheapo voeding (zat standaard in een standaard kast). Maar is een andere voeding dan altijd beter? Of is de ruimte die je creert met 2 voedingen beter? En waarschijnlijk komen er nog harde schijven bij.
Samenvattend de vraag:
Is 1 voeding voldoende en zoja hoeveel wat (en wat kosten die)
Kan ik beter 2 voedingen nemen (ruimte zal in mijn kast)
O'ja en hier ziet ik ook nog mee:
[topic=436168]
En dus hangt er ook wat op mijn USB poorten die ook voeding nodig hebben.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......