<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Update: De afsluitende opmerking die hier stond is door diverse mensen verkeerd opgevat. Om verdere misverstanden te voorkomen, is hij weggehaald. Mijn excuses aan diegenen die zich beledigd voelden[/quote]van: http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13147&mode=thread&ParentID=175088&niv=-1
Het gaat helemaal niet of je mensen beledigd hebt met je stomme geblaat, JJansen, het gaat om het feit of jij dom moet blaten in een newsitem ZODAT daar weer reacties op komen OM wat jij zegt weer recht te zetten (voor de oplettende lezer: dat is het kenmerk van een troll)
Ik heb even mn .sig aangepast, gezien de kwaliteitsdaling van het gebeuren hier. bleh.
Het gaat helemaal niet of je mensen beledigd hebt met je stomme geblaat, JJansen, het gaat om het feit of jij dom moet blaten in een newsitem ZODAT daar weer reacties op komen OM wat jij zegt weer recht te zetten (voor de oplettende lezer: dat is het kenmerk van een troll)
Ik heb even mn .sig aangepast, gezien de kwaliteitsdaling van het gebeuren hier. bleh.