Nieuwe inbelnummers voor providers.....

Pagina: 1
Acties:

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:53
De meeste providers stappen nu over naar een 06- nummer waar je automatisch 10% korting krijgt. Welke (gratis-) providers doen dit echter niet?

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Volgens mij gaan ze het uiteindelijk allemaal doen. Maar waarom zou je dat niet willen :?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Omdat je met Libertel niet mobiel kan inbellen om bijvoorbeeld met de ingebouwde emailfunctie van je GSM pop3 email op te halen. Met Libertel kun je geen 06760-nummers bellen, met alle andere providers wel.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zonnet heeft het iig wel.
Voor de rest weet ik niet. Maar waarom loop je dan niet ff de websites van de providers langs? :?

🌞🍃

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:43

St@m

@ Your Service

volgens mij heeft elke provider vanaf 1 maart een 0676 nummer

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

• buiter
  • Laatst online: 12-08 20:24
TMF web heeft dit niet
bellen met 7000321 (ik zit er nu op)

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op dinsdag 12 maart 2002 10:19 schreef buiter het volgende:
TMF web heeft dit niet
bellen met 7000321 (ik zit er nu op)
Heb je je mail gelezen? Ik kreeg namelijk het volgende:

Beste TMF-WEB gebruiker,

Onlangs stuurden wij je een e-mail waarin we je uitnodigden om gebruik te
gaan maken van een nieuw inbelnummer. Uit de inbelgegevens blijkt dat je
nog inbelt via het oude nummer.

Dat was dus een herinnering, een week eerder kreeg ik al een aankondiging hiervan. En ik heb al minstens anderhalf jaar niet meer ingebeld bij TMFweb.

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 08:35 schreef haas het volgende:
Omdat je met Libertel niet mobiel kan inbellen om bijvoorbeeld met de ingebouwde emailfunctie van je GSM pop3 email op te halen. Met Libertel kun je geen 06760-nummers bellen, met alle andere providers wel.
Vaak hebben providers echter voor mobiele inbellers nog een apart (normaal) nummer gereserveerd, dat zou je even moeten navragen dus...

Verwijderd

Cistron heeft het :)

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:53
thnx allemaal......... ik ben ff bij www.internetten.nl gaan kijken. en heb nu 1tje gevonden die gewoon met (netn.)-800 begint.

Jullie zullen wel denken waarom dit ik eigenlijk wil...
omdat zo mijn ouders niet kunnen zien hoeveel ik internet...

:)

• tweakduke
  • Laatst online: 23:55

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
(jarig!)
Tiscali heeft het ook
en dat owned tiscalli (geen flame!) ze zijn gewoon goed hehe

Tweakers Discord

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 21:33
Die nieuwe nummers kan je vanuit het buitenland niet bereiken... lekker handig hoor! :(

No production networks were harmed during this posting

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ùhm, die 06760-xxxxx nummers zijn geen 06-nummers, toch?

Tenminste, dat heb ik altijd begrepen...

Virussen? Scan ze hier!

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-07 10:48

BFS

Rude awakening

Op dinsdag 12 maart 2002 19:00 schreef tweakduke het volgende:
Tiscali heeft het ook
en dat owned tiscalli (geen flame!) ze zijn gewoon goed hehe
Dat is dus niet helemaal waar, ook Tiscali heeft de 0670# in moeten voeren.

• TIS gratis: 0676060000
• TIS compleet: 0676060001
• TIS Dubbellijns: 0676070007

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• paella
Op dinsdag 12 maart 2002 19:15 schreef wildhagen het volgende:
Ùhm, die 06760-xxxxx nummers zijn geen 06-nummers, toch?

Tenminste, dat heb ik altijd begrepen...
Het is een 06-nummer want het begint met 06... >:) Maar nee, de kosten zijn gewoon lokaal, echter geen voordeelnummer mogelijk.

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op dinsdag 12 maart 2002 19:18 schreef paella het volgende:

[..]

Het is een 06-nummer want het begint met 06... >:) Maar nee, de kosten zijn gewoon lokaal, echter geen voordeelnummer mogelijk.
Je krijgt automatisch 10% korting op de kosten voor internetten t.o.v. gewone locale gesprekken. Het is dus niet meer nodig, en daarom ook onmogelijk, om de nummers als voordeelnummer in te stellen. De inbelnummers staan nu duidelijker op de KPN-telefoonrekening. Daarmee krijg je er bovendien een 'gewoon' voordeelnummer bij.

• paella
Op dinsdag 12 maart 2002 21:25 schreef haas het volgende:

[..]

Je krijgt automatisch 10% korting op de kosten voor internetten t.o.v. gewone locale gesprekken. Het is dus niet meer nodig, en daarom ook onmogelijk, om de nummers als voordeelnummer in te stellen. De inbelnummers staan nu duidelijker op de KPN-telefoonrekening. Daarmee krijg je er bovendien een 'gewoon' voordeelnummer bij.
Weet je dat zeker, is dat niet alleen bij bepaalde providers het geval (zoals HetNet)? Volgens mij wel namelijk!

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-07 10:48

BFS

Rude awakening

Op woensdag 13 maart 2002 16:28 schreef paella het volgende:

[..]

Weet je dat zeker, is dat niet alleen bij bepaalde providers het geval (zoals HetNet)? Volgens mij wel namelijk!
Volgens mij is dit bij alle providers zo, de Opta heeft dit besloten en dan is het volgens mij in dit geval zo dat alle Nederlandse ISP's zich daaraan moeten houden.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:09
Als je Wanadoo Free hebt krijg je GEEN 10% korting, dat krijg je pas als je het Wanadoo Budget abbo neemt (ook gratis) maar dan haalt wanadoo het geld automatisch van je giro geloof ik :r

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Op dinsdag 12 maart 2002 17:52 schreef DonX1 het volgende:
thnx allemaal......... ik ben ff bij www.internetten.nl gaan kijken. en heb nu 1tje gevonden die gewoon met (netn.)-800 begint.

Jullie zullen wel denken waarom dit ik eigenlijk wil...
omdat zo mijn ouders niet kunnen zien hoeveel ik internet...

:)
Wat voor nummer er ook staat, dat maakt niet zoveel uit.
Als je voor €200 in 2 maanden naar een bepaald nummer belt is er "een heeele kleine" kans aanwezig dat ze doorhebben dat dit van het internetten is >:)

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 21:01 schreef bfs-4112- het volgende:

[..]

Volgens mij is dit bij alle providers zo, de Opta heeft dit besloten en dan is het volgens mij in dit geval zo dat alle Nederlandse ISP's zich daaraan moeten houden.
Het nummer is juist ingesteld zodat elke internetprovider (onder andere) zijn eigen tarief kan berekenen voor een inbelverbinding. Uiteindelijk is het de bedoeling dat internetproviders de telefoonkosten ook zelf gaan doorbereken.

Dus dat elke provider automatisch 10% korting geeft is volgens mij niet het geval.
Pagina: 1