Toon posts:

TV-out zwart-wit

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs heb ik in verband met de aanschaf van een nieuw spel de nieuwste NVIDIA drivers geinstalleerd (2311) voor mijn asus v7700.... sindsdien is het beeld dat mijn tv geeft zwart-wit, ik heb niets aan de kabel veranderd en ook het OS is hetzelfde (winXP) mijn tv is een jaar oud.

Ik heb geen idee wat het is en ook bij tvtool geeft ie zwart-wit, ik heb al via een converter scart2 geprobeerd i.p.v. de reguliere S-VHS ingang....

Kan iemand mij helpen.....

Topic related>> Weet iemand trouwens of er 'echte' asus drivers zijn uitgebracht voor de v7700 onder xp?

Verwijderd

Da's ook gek ik heb de 2311 drivers van NVidia voor m'n V770 (TNT2) moeten downen. En die werken bij mij perfect. Heb je niet verkeerd gekeken V770 => jouw kaart?

Verwijderd

was iets met NTSC en PAL instelingen geloof ik.
maar als je het zeker wilt weten zoek ff op http://gathering.tweakers.net/forum/find
hier is afgelopen week ook al een topic over geweest, en er is een heeeele grote tv-out FAQ op : [topic=312254/1/25]

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik heb zeker weten een Asus V7700 GeForce 2 GTS 32MB, ik heb de goede drivers gedowned.......

daarom snap ik er dus niets van , ik heb het hele tv-out faq al doorgewerkt, pal en stuff staat goed......

Verwijderd

deze is al heel vaak voorbij gekomen dus ik verw8 dat ie dicht gaat =]

is idd pal/ntsc

Verwijderd

Topicstarter
de pal instellingen staan goed...

ik heb inderdaad gezien dat ie al heel vaak is voor gekomen maar ik heb er geen oplossing kunnen vinden, nieuwe drivers, tvtool, kabels driedubbel gechecked, instellingen nagelopen, en het rare is dat als ik mijn oude drivers installeer, het wel goed werkt.......

Verwijderd

dan ligt het dus gewoon aan de drivers =]

ati heeft ook wel eens drivers gehad waar de tv out een beetje groenig werd. gewoon downgraden als je tvout belangrijk vindt.

Verwijderd

Zolang je niet duidelijk kunt aantonen dat dit een ander probleem is dan in de FAQ staat blijft dit topic op slot.

In [topic=312254/1/50] staat echt enorm veel.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.