Ik wil een koffermod gaan maken waar ik DivXjes op kan afspelen. Maar nu kamp ik nog met een aantal problemen.
Specs bak:
PII 266 (als het nodig is zou ik een 450 kunnnen kopen)
188 mb SDRAM
onboard video en sound
1 gig HD
16 of 24 speed CDROM
Nou is de eerste vraag of deze specs genoeg zijn voor het vloeiend afspelen van een DivXje (266 voor win98se of 450 voor WinXp?? zou dat lukken?)
Nu is het idee dat ik geen beeldscherm overal heen wil sleuren en dus van die VGA poort een soort TV-out te maken zodat ik hem meteen bij iemand thuis in zijn TV kan proppen. (en ja heb gezocht naar vga->tv maar nog niet tevreden met het resultaat) Bestaan er goed geprijste converters of is het heel makkelijk om er zelf een te maken? (het liefst naar tulp, niet naar scart!) Dat was de tweede vraag
.
Ik denk dat meerdere vragen wel later komen
.
Ik hoop op een snelle reactie van jullie.
(BTW alle DivXjes zijn natuurlijk backups van mijn eigen DVDs!)
Specs bak:
PII 266 (als het nodig is zou ik een 450 kunnnen kopen)
188 mb SDRAM
onboard video en sound
1 gig HD
16 of 24 speed CDROM
Nou is de eerste vraag of deze specs genoeg zijn voor het vloeiend afspelen van een DivXje (266 voor win98se of 450 voor WinXp?? zou dat lukken?)
Nu is het idee dat ik geen beeldscherm overal heen wil sleuren en dus van die VGA poort een soort TV-out te maken zodat ik hem meteen bij iemand thuis in zijn TV kan proppen. (en ja heb gezocht naar vga->tv maar nog niet tevreden met het resultaat) Bestaan er goed geprijste converters of is het heel makkelijk om er zelf een te maken? (het liefst naar tulp, niet naar scart!) Dat was de tweede vraag
Ik denk dat meerdere vragen wel later komen
Ik hoop op een snelle reactie van jullie.
(BTW alle DivXjes zijn natuurlijk backups van mijn eigen DVDs!)