Imperfectionist.
Ja, doe eens. We wachten al een paar minutenOp dinsdag 12 maart 2002 00:57 schreef MetHod het volgende:
Post eens die mail
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Ziet er naar uit dat je jezelf hebt aangemeld voor die mailinglist gezien deze passage uit dat mailtje:
Ik zal dit topic naar TFF verplaatsen, daar past die beter thuis dan in SG.Wilt u niet meer gebruik maken van onze mailinglist stuur dan een mailtje met als subject "Remove" naar getridofmailinglist@hardware.nl
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
hmm zoiets herinner ik me niet want ik meld me nooit aan voor zulke dingen.. thnx anyways..Op dinsdag 12 maart 2002 01:17 schreef Steffie het volgende:
Ziet er naar uit dat je jezelf hebt aangemeld voor die mailinglist gezien deze passage uit dat mailtje:
[..]
Ik zal dit topic naar TFF verplaatsen, daar past die beter thuis dan in SG.
Imperfectionist.
Verwijderd
Is gewoon reclame van ons, als je die niet wens kan je dus mailtje sturen naar getridofmailinglist@hardware.nl
Aanmelden doet iedereen zelf als ze zich registreren op onze site.
We maakte alleen weinig gebruik van de mailing list, vandaar dat je het waarschijnlijk niet kent.
Wat doe ik hier trouwens nog zo laat
We maakte alleen weinig gebruik van de mailing list, vandaar dat je het waarschijnlijk niet kent.
En met "ons" bedoelt Jan "Bolder Hardware", dus niet "Tweakers.net".Op dinsdag 12 maart 2002 01:30 schreef J.L.Bolder het volgende:
Is gewoon reclame van ons, als je die niet wens kan je dus mailtje sturen naar getridofmailinglist@hardware.nl
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
Ik heb nog even gekeken naar de mailing list, maar er is geen mail verzonden naar mensen die niet op de mailing list stonden van hardware.nl.
Bij mijn weten sta ik niet op de mailinglijst van Bolder Hardware, maar ik heb dat mailtje ook gehad.
The ramblings of an idiot
Verwijderd
Hoelang gebruik jij al internet? ik krijg 40+ spammails per dag en dat regeltje staat onder elke mail, maar ik abonneer me echt niet op koreaanse telefoonverkoopmailinglists hoor. (en afmelden werkt averrechts, je mailaddress komt dan in de bak "valide")Op dinsdag 12 maart 2002 01:17 schreef Steffie het volgende:
[..]
Ik zal dit topic naar TFF verplaatsen, daar past die beter thuis dan in SG.
Verwijderd
Erm, volgens de wet moet je een mogelijkheid bieden dat de gebruiker aan kan geven of hij wel/niet verdere reclameuitingen wil ontvangen. Op dat registratieformulier is geen mogelijkheid daarvoor.Op dinsdag 12 maart 2002 01:30 schreef J.L.Bolder het volgende:
Verwijderd
Wilt u niet meer gebruik maken van onze mailinglist stuur dan een mailtje met als subject Remove naar getridofmailinglist@hardware.nl
Staat standaard onder iedere mailing die wij doen.
(en afmelden werkt averrechts, je mailaddress komt dan in de bak "valide")
Bij sommige site's mischien wel, maar niet bij hardware.nl
Staat standaard onder iedere mailing die wij doen.
(en afmelden werkt averrechts, je mailaddress komt dan in de bak "valide")
Bij sommige site's mischien wel, maar niet bij hardware.nl
Dat zeggen die Koreanen ook 
Nu zal dat bij hardware.nl waarschijnlijk ook wel gebeuren, maar ik snap eigenlijk niet waarom voor zo'n opt-out regeling is gekozen en niet voor een gewone opt-in.
Nu zal dat bij hardware.nl waarschijnlijk ook wel gebeuren, maar ik snap eigenlijk niet waarom voor zo'n opt-out regeling is gekozen en niet voor een gewone opt-in.
Verwijderd
bij mijn weten niet geregistreerd
mailtje ontvangen (belachelijke afbeeldinbg btw: te groot voor een 56 k modempie)
getridofremove bericht gestuurd:
krijg je een non-delivery failure op
maar krijg als bonus het bericht nog een keer
eikels,
koop nimmer wat bij ze
gaat de goeie kant op met t.net met dit soort affiliates
mailtje ontvangen (belachelijke afbeeldinbg btw: te groot voor een 56 k modempie)
eikels,
koop nimmer wat bij ze
Verwijderd
Doordat onze exchange server vanaf gisteren een hik-up had was de getridofmailinglist@hardware.nl idd niet te bereiken.
Wel hebben we een aantal Undeliverable: remove in het postmaster account gehad, en hebben dus handmatig de paar remove aanvragen uit de mailing list gahaald.
Nogmaals: als je mail van ons ontvangt, heb je daar bij een registratie op hardware.nl zelf accoord voor gegeven, en heeft totaal niets te maken met t.net.
/me moet wel toegeven dat hij niet echt modem vriendelijk was, maar ik ga er ook vanuit dat iedereen tegenwoordig een straal verbinding heeft
Wel hebben we een aantal Undeliverable: remove in het postmaster account gehad, en hebben dus handmatig de paar remove aanvragen uit de mailing list gahaald.
Nogmaals: als je mail van ons ontvangt, heb je daar bij een registratie op hardware.nl zelf accoord voor gegeven, en heeft totaal niets te maken met t.net.
/me moet wel toegeven dat hij niet echt modem vriendelijk was, maar ik ga er ook vanuit dat iedereen tegenwoordig een straal verbinding heeft
Verwijderd
Ik noem jou toch ook geen eikel of welOp woensdag 20 maart 2002 09:53 schreef chicolapino het volgende:
bij mijn weten niet geregistreerd
eikels,
koop nimmer wat bij ze
Pagina: 1