Toon posts:

DivX kijken met geluidvertraging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nou ondertussen iedere DivXplayer die verkrijgbaar is uitgeprobeerd, maar bij allemaal loop het beeld steeds verder vooruit op het geluid (kijkt heel erg irri, en het ligt niet aan de Divx film zelf, bij een vriend van mij doen ze het wel gewoon goed :'( )

weet iemand een oplossing hiervoor?

Ik heb een Asus ME-99 mobo (vga onboard 8Mb) met daar achter een voodoo 2 (12Mb), Celeron 500Mhz, 320MB intern en een Creative SB128PCI, OS: win 2k adv. server

PLEASE HELP!!!!!!!

Verwijderd

moved V&B >> AVH

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Heb je het getest met een enkele DivX of met meerder files, het kan nanmelijk ook een slecht DVD-Rip zijn.

Murphy was an optimist

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:47
Dat heb ik ook heel vaak, de laatste tijd niet meer, ik weet niet hoe dat komt...

BTW, DIVX player loopt bij mij altijd vast, ook heeeeel irritant... :(

• Gardocki
  • Niet online
Loopt het geluid vanaf het begin niet synchroon, of pas na een tijdje?

They made me do it.

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 16:46
Met welke versie van DivX is hij geript?

• SL600
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-02 17:13
Wolfie82: Probeer eens dit volgende programma Sasami2k:

http://www.sasami2k.com

Voor mij is het wel een oplossing :Y)

• djexplo
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik weet het niet zeker maar moet je niet een of andere windows driver weggooien, zodat het weer synchroon loopt :?

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• rtgo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05-2025

rtgo

Lemmus Lemmus

Waarschijnlijk is er iets dat je systeem erg vertraagt. Alles afsluiten is meestal de oplossing.

Life of a Lemmus Total Hardware 1999

Verwijderd

Topicstarter
zo daar ben ik weer

nou het is met al mijn DivX films, dus het lijkt me stug dat het allemaal slechte rips zijn, want bij een vriend can mij doen ze het wel allemaal gewoon goed

het beeld gaat een beetje schokkerig en het tijdsverschil van beeld en geluid wordt steeds groter

ik heb ook sasami geprobeerd, nog steeds het zelfde probleem :'(

nog meer oplossingen???

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-03 16:55
dat heb ik ook, maar alleen als de film fullscreen draait. ga je de film stop zetten en dan het scherm verkleinen en weer fullscreen zetten, dan loopt alles weer synchroon.

en ik heb ook nog geen oplossing hiervoor :(

Verwijderd

Topicstarter
het vergroten en verkleinen van mijn beeld heb ik ook al geprobeerd, maar dan gaat alleen het beeld iets minder schokkerig, maar het blijft te langzaam gaan voor het geluid :'(

is er verder nog iemand met een oplossing???????

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-03 09:52
Op dinsdag 12 maart 2002 16:35 schreef Wolfie82 het volgende:
is er verder nog iemand met een oplossing???????
Ja: advanced server wegdonderen en een normaal os installen.

Ik geloof namelijk niet dat je een server draait op die pc van jou en dan is advanced server nergens goed voor. Met ingang van windows 2000 heeft ms een veelbeter "classificeringssysteem" voor hun ossen uitgedacht.
En als jij gewoon de standaard dingen doet (spelletjes/internetten/tekstverwerken) moet je net als ieder ander gewoon w2k professional draaien.
Pagina: 1