Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Ik kan je wel helpen..
Ik mail je wel ff
Ik mail je wel ff
graag
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
assOp dinsdag 12 maart 2002 00:44 schreef eXhale het volgende:
http://www.powerquest.com/support/primus/id1811.html
Fixed
Beetje karma halen.
uitleg: Ik besprak het probleem met eXhale en gaf hem die url
Maar goed das dus de solution. Weer een aanwist voor de GOT knowledge base
Ok, als een mod de titel ff wat wijzigt (duidelijker) dan kunnen we het ook weer terug vinden.
Let goed op hoe je je titel opstelt, het later terugvinden van dit topic hangt daar ook mee samen. Ik verwijs je (omdat ik regular ben) nogmaals naar het, door jou vast al gelezen, 3-stappen-plan.
Wij als regulars mogen hier op wijzen, omdat we het niveau van WOS wat op willen krikken. Het lezen van de FAQ en het juist posten van topics hoort hierbij. Het voorkomt onnodige slotjes.
Let goed op hoe je je titel opstelt, het later terugvinden van dit topic hangt daar ook mee samen. Ik verwijs je (omdat ik regular ben) nogmaals naar het, door jou vast al gelezen, 3-stappen-plan.
Wij als regulars mogen hier op wijzen, omdat we het niveau van WOS wat op willen krikken. Het lezen van de FAQ en het juist posten van topics hoort hierbij. Het voorkomt onnodige slotjes.
ik heb zo'n zelfde probleem, dus kom er niet in, en aangezien hier geen uitleg is kan iemand die alsnog geven. alvast bedankt
WOOF!
Henck,
Open (als onderstaande informatie je niet voldoende helpt), even een nieuw topic waarin je je probleem duidelijk omschrijft, dit topic is niet meer wat we er tegenwoordig graag van zien. Geef dan even aan dat de informatie die je in dit topic kreeg niet voldoende was
Als je niet meer kan aanloggen heb je waarschijnlijk een nieuwe hardeschijf geplaatst, of je hebt bijvoorbeeld een 2e operatin system geinstalleerd - hierdoor zijn de driveletters zoals Windows die ziet verschoven. Hierdoor kan Windows geen userinit.exe meer vinden, en wordt je direct uitgelogd.
Je lost dit probleem op in 2 delen, namelijk:
Als dit wel werkt, kan je hierna inloggen, maar zie je nog steeds allerlei programma's en dergelijke die niet werken. Dit komt op dat moment omdat je letters nog steeds in de war zijn. Maak nu eerst een backup van al je gegevens.
Kijk goed naar de letters zoals die nu zijn (in Explorer), en schrijf daarbij op hoe je ze wilt hebben.
Vervolgens open je opnieuw regedit, en je gaat naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\MountedDevices - hier zie je de \DosDevices\C: e.d. staan - door deze keys te renamen naar de gewenste letter (eg: \DosDevices\E: naar \DosDevices\C: ) kan je je letters terug brengen in de orignele staat. Let wel goed op - dit is extreem fout gevoelig en moet je alleen doen als je al een goede backup gemaakt hebt.
Open (als onderstaande informatie je niet voldoende helpt), even een nieuw topic waarin je je probleem duidelijk omschrijft, dit topic is niet meer wat we er tegenwoordig graag van zien. Geef dan even aan dat de informatie die je in dit topic kreeg niet voldoende was
Als je niet meer kan aanloggen heb je waarschijnlijk een nieuwe hardeschijf geplaatst, of je hebt bijvoorbeeld een 2e operatin system geinstalleerd - hierdoor zijn de driveletters zoals Windows die ziet verschoven. Hierdoor kan Windows geen userinit.exe meer vinden, en wordt je direct uitgelogd.
Je lost dit probleem op in 2 delen, namelijk:
- Zorgen dat je PC weer inlogt
- Zorgen dat je letters weer normaal zijn
- Als de PC op een netwerk hangt, dan connecteer je met regedit (File -> Connect Network Registry) naar de kapotte PC.
- Of je hangt jouw harddisk in een wel startende Windows PC, en gebruikt regedit -> je selecteert "HKEY_LOCAL_MACHINE" -> file -> load hive -> en je selecteert hier de file "SOFTWARE" die je vindt in de oude Windows installatie in "\Windows\System32\config\".
- Of je installeert een 2e Windows er naast, en gebruikt regedit -> je selecteert "HKEY_LOCAL_MACHINE" -> file -> load hive -> en je selecteert hier de file "SOFTWARE" die je vindt in de oude Windows installatie in "\Windows\System32\config\".
- Vervolgens navigeer je in dat stuk wat je net geladen / geconnect hebt, naar "(naam hive)\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon" en je kijkt daar naar de value "Userinit" - hier staat nu waarschijnlijk iets als: "C:\WINDOWS\system32\userinit.exe," door dit te vervangen door "userinit.exe," (bewaar de oude waarde wel eventjes - mocht dit niet werken kan je het systeem in oude staat herstellen)).
- Reboot nu, normaal kan je nu terug inloggen
Als dit wel werkt, kan je hierna inloggen, maar zie je nog steeds allerlei programma's en dergelijke die niet werken. Dit komt op dat moment omdat je letters nog steeds in de war zijn. Maak nu eerst een backup van al je gegevens.
Kijk goed naar de letters zoals die nu zijn (in Explorer), en schrijf daarbij op hoe je ze wilt hebben.
Vervolgens open je opnieuw regedit, en je gaat naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\MountedDevices - hier zie je de \DosDevices\C: e.d. staan - door deze keys te renamen naar de gewenste letter (eg: \DosDevices\E: naar \DosDevices\C: ) kan je je letters terug brengen in de orignele staat. Let wel goed op - dit is extreem fout gevoelig en moet je alleen doen als je al een goede backup gemaakt hebt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()