Flushen op een ander e-mail adres.....kan dat?

Pagina: 1
Acties:

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 08:04

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Op mijn werk heb ik een firewall en moet dus flushen door een e-mail te sturen naar flush@distributed.net
Ik graas dan onder dnetc.exe ID: image@keymail.tmfweb.nl (privé), maar flush mijn buff-out.rc5 met webmaster@keymail.nl (werk)
Kan dit kwaad, of staat mijn dnetc ID in de buff-out.rc5 zodat ik me geen zorgen hoef te maken?
Begrijpen jullie het nog een b-tje?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:13

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik denk dat ik het snap maar ik herhaal het nog 1 keer voor mezelf :)

-Pc op werkt cruncht met ID prive-mail
-Je verstuurt DIE buff-out per werk-mail weg

Dat gaat gewoon goed. Elk pakketje krijgt een soort 'tag' mee onder welk mail adres ie gemolken is.
Ach mocht het niet zo zijn (maar het is het dus WEL :)) dan kun je altijd nog je werk-mail retiren naar je prive-mail ;)

Ben ik ook duidelijk genoeg?

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 08:04

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Da's mooi! :)
Je hebt het inderdaad helemaal begrepen ;)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:30
Al die gegevens staan inderdaad gewoon in je buffer. Ik doe het op mijn werk op dezelfde manier, en dat gaat gewoon goed.

[removed]

Verwijderd

Als ik hier op mag inhaken:
Ik heb een laptop zonder internetacces (althans niet via de inbelverbinding naar de zaak) kan ik deze pc nu wel gebruiken voor RC5 ? Ik kan email verzenden en ontvangen.

Ben een enorme newbie met die koeien, maar sinds ik prive kabel heb gaat het leuk :)(alle beetjes helpen, toch?)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:30
Die kun je ook gewoon laten grazen. Buff-in's kun je op halen van distributed door een mailtje te sturen naar fetch@distributed.net. Hierin zet je :

numblocks=xxxx (geeft aan hoeveel wu's je wilt hebben)
blocksize=yy (grootte van je packets 28-33)

Om je buff-out te flushen stuur je hem op naar flush@distributed.net
Als je buffer bijna leeg is en je wilt er een nieuwe buff-in aan vast plakken doe je dat met dnetc -import [nieuwe buff-in file]

[removed]

Pagina: 1