Ik wil ff weten of de euro dead or alive3 en rally sport borders hebben (balken boven en onder) of hebben de europese spellen een 60 hz optie???
Ik ga er van uit dat je het hebt over de refresh rate van de X-Box
Beetje vage post namelijk.
Maar als je het daar over hebt, moet je even hier kijken: [topic=433569/1/250]
Er is vandaag al iemand anders geweest die een topic hierover heeft gepost, en die is ook daar naar toe verwezen, dus probeer het daar even.
Maar als je het daar over hebt, moet je even hier kijken: [topic=433569/1/250]
Er is vandaag al iemand anders geweest die een topic hierover heeft gepost, en die is ook daar naar toe verwezen, dus probeer het daar even.
There is no magic.
Om dat er niets in die andere topic stond over mijn vraagOp maandag 11 maart 2002 23:37 schreef The Will het volgende:
Waarom dan nog een topic openen
Die mod heeft een hangslot op m'n post gegooid en me door verwezen naar een topic waar hij dacht dat ik m'n antwoord kon vinden maar er stond niets waar ik wat aan had tsja foutje kan de beste overkomen toch?
Ik neem het hem ook in het geheel niet kwalijk.
LOL
Wat aardig dat je het hem niet kwalijk neemt.
Dan vraag je in dat topic nog een keer of iemand je kan helpen. Het wordt hier nogal een chaos als er voor elk dingetje een apart topic word geopend. Daarom is er een algemeen topic, maar dan moet er wel gebruik van gemaakt worden. Snap je?
Dan vraag je in dat topic nog een keer of iemand je kan helpen. Het wordt hier nogal een chaos als er voor elk dingetje een apart topic word geopend. Daarom is er een algemeen topic, maar dan moet er wel gebruik van gemaakt worden. Snap je?
There is no magic.
Verwijderd
Ik vind dat deze vraag een eigen topic verdient, 50Hz en borders zijn de redenen dat ik een USA PS2 aangeschaft heb...
Hahahahaha ik ben niet tevreden met die zwarte balken op het beeld met m'n euro x-box bill heeft me misleidOp dinsdag 12 maart 2002 00:38 schreef Kremez het volgende:
En nou niet meteen mensen gaan gijzelen als er balken verschijnen he
waar staat dat microsoft gebouw in holland eigenlijk ? ik wil het eerst wel graag ff zeker weten voor ik er orde op zaken ga stellen.
beetje lullig als ik strax in het verkeerde gebouw sta
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()