Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Posts per forum

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat zaterdag ff naar het aantal posts van Spielerij en Hardware Algemeen te kijken. Spielerij had er toen 264000 en HA iets van 263500 (ietsje minder). Nu keek ik net weer, heeft SP ineens 312800 en HA 338000. Hoe komt het dat die fora ineens zoveel posts erbij krijgen?

Wordt dat iedere zondag ge-update of zo? En dan nog, er worden echt geen 40000 posts gedaan per week in SP.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op maandag 11 maart 2002 23:27 schreef 007 het volgende:
Ik zat zaterdag ff naar het aantal posts van Spielerij en Hardware Algemeen te kijken. Spielerij had er toen 264000 en HA iets van 263500 (ietsje minder). Nu keek ik net weer, heeft SP ineens 312800 en HA 338000. Hoe komt het dat die fora ineens zoveel posts erbij krijgen?

Wordt dat iedere zondag ge-update of zo? En dan nog, er worden echt geen 40000 posts gedaan per week in SP.
SP is een van de meest bezochte fora op GoT, Maar 40000 is idd wel errug veel :o

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ACM had een scriptje laten lopen dat alle postscounts enzo van de fora goed zette :)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Het aantal posts wordt elke seconde geupdate. Laten we het er dus maar weer op topix gooien?

edit:
Of ACM natuurlijk ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, en ik weet toch echt zeker dat het zaterdag nog onder de 300000 zat.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Zaterdag had ik een klein foutje gemaakt in een script, dat bij de topiccount van de forums 2 optelde...

Omdat ik dat bij meerdere forums dus goed "moest" zetten (bij de grotere fora maakt het niet zoveel uit, bij MED ed wel) heb ik gelijk alle topic en postcounts laten hertellen.

Sinds de vorige keer dat dat gedaan is (ooit?) is er gemiddeld zo'n 10% afwijking opgetreden dmv brakke topics (die nooit meegeteld werden), tegenstribbelende mysql-versies en users die te snel de escape toets inrammen :)

Nu staat het allemaal weer goed dus.

Verwijderd

Topicstarter
Aha, das dan ook weer duidelijk. :)

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Ah, en DAT zorgde zeker er ook voor dat MED van 130 naar 128 posts ging?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 12 maart 2002 10:45 schreef DarkX het volgende:
Ah, en DAT zorgde zeker er ook voor dat MED van 130 naar 128 posts ging?
Alle forums zijn herteld staat er toch?

Ja dus.

Verwijderd

/me had vandaag de 250.000e post in /14 :)

(waar een mens al niet gelukkig van kan worden ;))
Pagina: 1