Toon posts:

Heeft e-learning toekomst?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel wordt er veel geschreven over e-learning. Ik ben benieuwd wat de tweaker daarover denkt. Hoe belangrijk vinden we contacturen? Of kunnen we het zonder docenten? Vinden we dat docenten voldoende op de hoogte zijn cq gebruik maken van de mogelijkheden die het web ons biedt? Hoe wordt er bij jullie op school of universiteit gewerkt met ict toepassingen? Enfin, wat leeft er zoal?

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:17

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Nou dacht ik me toch iets te herinneren uit de W&L policy...
Zorg er ook voor dat de openingspost van voldoende kwaliteit is: neem een standpunt in en draag daar argumenten voor aan. Dus niet alleen "Wat denken jullie nou over de ziel?"
Om dan iig toch maar m'n eigen mening te geven: ik vind dat e-learning een goede ontwikkeling is, zolang het in geen geval verplicht wordt. Bij iedere opleiding die er is moeten er imho wel voldoende contacturen geboden worden, aangezien er veel mensen zijn die dat prettiger vinden (en voor wie het effectiever is).

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Verwijderd

Het heeft zeker een toekomst. Maar ik denk, en hoop, niet dat e-learning het huidige systeem gaat overnemen.

Veel dingen kan je thuis en met de mogelijkheden die het web onbieden, en dat wordt in de toekomst steeds meer, kan je een hoop doen.
Een 2/3 daags schoolweek zou wel lekker zijn. :) Kan je je eigen uren indelen op die andere dagen.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Zorg er ook voor dat de openingspost van voldoende kwaliteit is: neem een standpunt in en draag daar argumenten voor aan. Dus niet alleen "Wat denken jullie nou over de ziel?"
...

Dit topic is gesloten.