Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Nee, lijkt me niks..
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
vooral de besturing
nope, nix voor mij deze game
There is no magic.
Dat dacht ik ook ..Op maandag 11 maart 2002 23:39 schreef McFlipp het volgende:
huh van de gfx moet het spel het niet hebben!? Het ziet er juist bloedje mooi uit! Het is ook gemaakt door Rage...die houden nogal van mooie gfx
Maar op avault staat hij niet ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Uhm, in 1998 oid had het misschien mooi geweest.. De huidige standaard voor graphics ligt toch wel een heeel stukkie hoger hoorOp maandag 11 maart 2002 23:39 schreef McFlipp het volgende:
huh van de gfx moet het spel het niet hebben!? Het ziet er juist bloedje mooi uit! Het is ook gemaakt door Rage...die houden nogal van mooie gfx
Let alleen al eens op de bomen, de auto, en dat huisje.. Ziet er toch niet uit..
Om even snel te vergelijken:

Of de screens zijn natuurlijk gemaakt door iemand met een heel erg brakke PC
3Op maandag 11 maart 2002 23:45 schreef The Will het volgende:
Damn welk spel is die onderste? Collin Mc Rae Rally 2 ofzow?
Komt er binnenkort aanOp maandag 11 maart 2002 23:47 schreef The Will het volgende:
Is die er ook al dan
There is no magic.
Kon ff geen andere screens vinden, maar dit wordt wel een vet spel volgens mijOp maandag 11 maart 2002 23:48 schreef The Will het volgende:
Ja maar dan mag je het daar eigenlijk niet mee vergelijken. Dit spel is al uit, dus moet je hem vergelijken met spellen als CMR2 en NFS-PU. Anders zou je HalfLife ook met Doom 4 kunnen gaan vergelijken bij wijze van spreken.
Maar gewoon die boom enzo, dat ziet er toch niet uit gewoon
vind het er toch niet slecht uit zien voor een race spel hoor ..
Al zijn dit nog lage res foto's
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Die onderste pic gaat nog wel.. Maar die bomen en gebouwen vind ik gewoon zo nep.. En die auto's vind ook niet echt mooi afgewerkt..Op maandag 11 maart 2002 23:50 schreef Blackhole het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
vind het er toch niet slecht uit zien voor een race spel hoor ..
Al zijn dit nog lage res foto's
Ok nog eentje dan, Rally Trophy:

Zo hoort het er uit te zien (zeker die bomen enzo, erg mooi)
Komt uit November 2001
E racer
en nu een foto van snachts Racen
There is no magic.
Vergelijk dan met Rally Trophy, dies wel al een tijdje uit..Op dinsdag 12 maart 2002 00:00 schreef The Will het volgende:
Het is gewoon een feit dat de bomen er bij CMR3 veeeel mooier uitzien, maar die spellen kun je ook niet vergelijken omdat CMR3 veeel nieuwer is dan E-Racer
There is no magic.
Natuurlijk zijn de graphics veel beter als Screamer (alhoewel de laatste versie er niet eens zo heel erg slecht uitzag), had het ook meer over het spel zelf..Op dinsdag 12 maart 2002 00:02 schreef The Will het volgende:
Ja oke en dat kun je dus ook echt _niet_ vergelijken. Dit spel is vele malen mooier dan Screamer (1 that is, rest heb ik niet gespeeld) en dat is opzich ook best logisch. Screamer is echt al heel oud.
Maar het probleem met de screenies is dat je bij Rally Trophy de bomen van verder weg ziet dan bij E-Racer, en dat maakt wel degelijk uit.
Verder kun je het eigenlijk alleen vergelijken met beide spellen op zelfde video kaart en zelfde resolutie en color depth. Dan pas kun je de spellen echt vergelijken qua graphics.
There is no magic.
THXOp maandag 11 maart 2002 23:53 schreef MrE het volgende:
cheats? voor E racer.
Nu kan ik ook mijn extra banen rijden die ik heb ..
Maar zij er ook mensen hier die nieuwe autos hebben dan hoe ik me ook aan bevolen ..
Verwijderd
http://home.kabelfoon.nl/~lnvdsche/pictures/RM_Shot00037.JPG
http://home.kabelfoon.nl/~lnvdsche/pictures/RM_Shot00047.JPG
http://home.kabelfoon.nl/~lnvdsche/pictures/RM_Shot00053.JPG
Deze heb ik ook gespeeld ik vind hem ook mooier en veel beter ..Op dinsdag 12 maart 2002 00:50 schreef loekos het volgende:
Dit is Rally masters een beetje re invented met meesterlijke car skinsdie lancia is dus gewoon gepaint door een jongen uit japan echt meesterlijk gedaan vind ik zelf, en daar komt nog bij dat ik sega rally ook zo verschrikkelijk gaaf vond dus voor mij is deze skin de allerbeste en tevens de mooiste rally game op de pc veel ouder dan eracer maar toch lekker veel mooier
http://home.kabelfoon.nl/~lnvdsche/pictures/RM_Shot00037.JPG
http://home.kabelfoon.nl/~lnvdsche/pictures/RM_Shot00047.JPG
http://home.kabelfoon.nl/~lnvdsche/pictures/RM_Shot00053.JPG
Alleen jammer dat ik hem niet aan de praat krijg in XP
Verwijderd
Ik vind xp ook een veel mooier os als win 98 se maarOp dinsdag 12 maart 2002 01:01 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Deze heb ik ook gespeeld ik vind hem ook mooier en veel beter ..
Alleen jammer dat ik hem niet aan de praat krijg in XP
ik zit hier nood gedwongen nog steeds vast aan win 98 se enkel en alleen om al m'n spellen te kunnen spelen
xp komt er bij mij echt wel een keer op te staan, maar nu heb ik nog steeds een te grote hang naar de wat oudere games die op 98se gewoon beter lopen en allemaal gewoon draaien.
Systeemspecs: Athlon 700, 384 Mb RAM, Asus6800 deluxe ddr
Nee, geef mij maar gewoon Colin McRae Rally 2 of de NFS-serie
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
Tuurlijk, misschien zijn de graphics niet optimaal, maar daarvoor ga ik een spel niet spelen. Het is leuk als een game dat heeft, maar dat is dus niet het eerste waar ik naar kijk. E-Racer is kwa gameplay erg goed vind ik.
BF1: Don-Panio
Verwijderd
Ach ja, maar idereen heeft weer een andere smaak
Ik vind em er trouwens best mooi uitzien...oja, en het helpt toch altijd als de bomen er goed uitzien? We willen goeie graphics, daar horen de bomen ook bij
er zijn games die daar nog wat van kunnen leren .. maar ik heb ze ook beter gezien .
En ook het geluid van je auto is gewoon hoor baar als hij op zn eind loop.
Verwijderd
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Graphics zien er wel aardig uit,maar de besturing is volgens mij zwaar k*t,en onrealistisch.
En volgens mij ondersteund het ook geen Force Feedback,tenminste ik heb het niet kunnen vinden.
Sommige menu's zijn ook niet te lezen,en doen het volgens mij niet.
Wat me ook opviel is dat als je de menu's van beeld en/of besturing hebt ingesteld en je drukt op "accept",dat deboel er dan nog wel eens uitklapt.
Maar dat het geen FF ondersteuning heeft is wel een zwaar minpunt voor een race-spel uit deze tijd.
Hun homepage blinkt ook niet echt uit in duidelijke ondersteuning.
even een beetje oftopic:
Gisteren op de beurs ook nog Rally Championship Extreme gekocht.
Maar dat is ook om te huilen zéker vergeleken met z'n voorgangers. (Rally Championship 2000)
Lijkt wel of het niks met z'n voorgangers te maken heeft FF is er ook véél slechter op geworden,en hun homepage is ook nogg onbereikbaar.
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---