laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
geloof dat sony een md speler heeft en een pakket om via de pc muziek te uploade en titels te bewerken e.d.
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
Kwil niet weer de discussie aanzwengelen over minidisc maar waarom koop je in vredesnaam een minidisc....
Greetz Jur.
Greetz Jur.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Kwil niet weer de discussie aanzwengelen over minidisc maar waarom koop je in vredesnaam een minidisc....[/quote]Heb je een [B/]beter[/B] alternatief? Vertel het me...
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Line out van PC kan altijd direct worden aangesloten op de line in van een md speler.
Ja, vertel eens wat voor alternatieven er dan zijn voor MD? En kom niet met MP3 aan want dat geluid is bagger en totaal niet te vergelijken met MD.
Ja, vertel eens wat voor alternatieven er dan zijn voor MD? En kom niet met MP3 aan want dat geluid is bagger en totaal niet te vergelijken met MD.
Verzand het hopelijk niet weer in de discussie nee/ja of welles/nietes deze discussie is hier nl al gevoerd.
Het komt op hetvolgende neer:De kwaliteit van minidisc zuigt zwaar,het is nu nog iets beter dan (een fatsoenlijke) mp3,met het verschil dat minidisc niet meer verder ontwikkeld word en de mp3 kwaliteit alleen maar beter wordt.
Minidisc zal het op de lange termijn nooit halen,en zal net als dcc (wat overigens kwalitatief beter is) een zachte dood sterven.
Het hangt er helemaal vanaf wat je ermee wilt en wat je eisen zijn.Wil je echt kwalitatief goed geluid is minidisc net als (nu nog) mp3 geen optie.
Ik zou dus zeggen wacht nog ff en koop gewoon een cd brader.
greetz Jur.
Het komt op hetvolgende neer:De kwaliteit van minidisc zuigt zwaar,het is nu nog iets beter dan (een fatsoenlijke) mp3,met het verschil dat minidisc niet meer verder ontwikkeld word en de mp3 kwaliteit alleen maar beter wordt.
Minidisc zal het op de lange termijn nooit halen,en zal net als dcc (wat overigens kwalitatief beter is) een zachte dood sterven.
Het hangt er helemaal vanaf wat je ermee wilt en wat je eisen zijn.Wil je echt kwalitatief goed geluid is minidisc net als (nu nog) mp3 geen optie.
Ik zou dus zeggen wacht nog ff en koop gewoon een cd brader.
greetz Jur.
Pagina: 1