If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Verwijderd
GBICs van andere merken moeten in principe gewoon werken, wij hebben ook een heel aantal niet-Cisco GBICs in gebruik. 1000BaseT heb ik geen ervaring mee in een 3500. Let op dat je switch dit ondersteunt (werkt niet in alle switches ook al passen er GBICs in). Vraag anders of je ze ff mag proberen. Er gaat niks stuk, je switch roept hooguit 'GBIC not supported' (dat roept een 6500 tenminste als je er al te oude IBM GBICs in duwt
)
Hoet het met die IOS versies zit weet ik niet, glas koop ik altijd bij Eijlander (= winkel, www.eijlander.nl) of Dataman (= var, www.dataman.nl). 'Gewone' multimode SC/PC patchcords koop je op praktisch elke straathoek tegenwoordig.
Hoet het met die IOS versies zit weet ik niet, glas koop ik altijd bij Eijlander (= winkel, www.eijlander.nl) of Dataman (= var, www.dataman.nl). 'Gewone' multimode SC/PC patchcords koop je op praktisch elke straathoek tegenwoordig.