I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Fannetje kun je beter laten zitten, zit er iet voor niets op. 
Maakt dat ding lawaai dan?
Kijk eens of er niet een zooitje ztof tussen zit.
Maakt dat ding lawaai dan?
Kijk eens of er niet een zooitje ztof tussen zit.
ik zit er ook wel eens over te denken om die bij mij eruit te mikken
Ik heb een vrij grote kast (inwin Q500), de voeding hangt aan de buitenkant, de CPU is (bijna) watercooled, maar verder geen extra airflow. Is er een mogelijkheid om met een oversized heatsink dat ding gewoon te koelen.
(tis trouwens een ASUS V7100 pro GF2 MX 400 32 MB)
Ik heb een vrij grote kast (inwin Q500), de voeding hangt aan de buitenkant, de CPU is (bijna) watercooled, maar verder geen extra airflow. Is er een mogelijkheid om met een oversized heatsink dat ding gewoon te koelen.
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Ik heb de ASUS V7100 GF2 MX 400 32 MB en die heeft geen fanOp maandag 11 maart 2002 23:00 schreef schizofreen het volgende:
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
hij maakt geen lawaai. komt niet boven me straaljager uit maar ik vroeg me af of dat lullige ding nodig was. lijkt me niet echt.
Volgens mij zag ik een tijd terug ergens 'n pic van een watergekoelde GF3 ... wel 'n een homemade blok denk ik zo (voor het geheugen dan he) .. maar als je 'n beetje handig bent past zoiets ook vast wel op je GF2Op maandag 11 maart 2002 23:00 schreef schizofreen het volgende:
deze straaljagerOp maandag 11 maart 2002 23:17 schreef Oxigun het volgende:
hij maakt geen lawaai. komt niet boven me straaljager uit maar ik vroeg me af of dat lullige ding nodig was. lijkt me niet echt.
Pagina: 1