Toon posts:

Problemen met DSL connectie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs is er bij ons een zakelijke DSL verbinding voorhet internet aangelegd. Het probleem is alleen dat ookal sluit ik rechtstreeks een Laptop op de verbinding aan ik kan nog niet internetten. ik weet zeker dat ik de juiste DNS server heb aangegeven en de juiste default gateway heb aangegeven. Als ik via tracert een site wil benaderen dan is het succesvol maar zodra ik de verbinding wil maken door middel van de browser dan gaat het mis.

De router is zo geconfigureerd dat aan de buitenzijde 1 public ip adres zichtbaar is een binnen het netwerk wordt dit door middel van nat getransformeerd.

Heeft er iemand een suggestie

Thx

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Proxy-instellingen OK?

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Move > [forum=4]

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

hmmm lijkt toch DNS te zijn ping eens een ip van een website als dit lukt probeer de naam in een browser lukt dit niet dan de ip lukt dit wel dan is het echt de DNS

cya

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in de router zelf geen proxy zitten dus ik heb het al geprobeerd met en zonder de proxy in te geven in Iexplorer. het vreemde is we dat ik een traceroute kan doen maar niet het internet op kan. voor deze traceroute moet ik toch ook het internet op?

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-08 15:37
neu ook intern kan dat
Pagina: 1