Ik heb een tijd geleden een (test) website geupload naar mijn homepage (die bij chello abo zit) middels de put optie in dreamweaver. Dat leek allemaal te lukken, maar het resultaat kan ik dus niet bekijken. Ik krijg iedere keer dat 403 forbidden verhaal wanneer ik er naar toe surf. Nu zeiden ze bij de help-desk dat er iets was met de ftp server, maar het klonk behoorlijk twijfelachtig (temeer daar ik er een paar maanden geleden ook al niet opkwam, en een server die een paar maanden kapot is, dat is zelfs voor chello begrippen buitensporig).
Mijn vraag is nu dus of er iemand is die daar meer van weet.
En stel nu dat ik niet zou hebben heb geupt (of dat dit niet is gelukt), en ik surf daar naar toe, wat behoor ik dan te zien te krijgen? Volgens de helpdesk moest ik "wel iets van een welkomstscherm te zien krijgen". Maar dat vond ik rijkelijk vaag klinken eigenlijk. Ik heb er zoals je hoort niet veel ervaring mee. En die helpdesk daar heb je dus écht geen #&*@# aan.
Mijn vraag is nu dus of er iemand is die daar meer van weet.
En stel nu dat ik niet zou hebben heb geupt (of dat dit niet is gelukt), en ik surf daar naar toe, wat behoor ik dan te zien te krijgen? Volgens de helpdesk moest ik "wel iets van een welkomstscherm te zien krijgen". Maar dat vond ik rijkelijk vaag klinken eigenlijk. Ik heb er zoals je hoort niet veel ervaring mee. En die helpdesk daar heb je dus écht geen #&*@# aan.