Toon posts:

powerswich en HD led_ <<hoe en wat>>

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al vaak mooie case mods gezien maar een belangrijk deel van de kast zie ik nooit. namelijk het deel met daarop de schakelaars voor het aan en uitzetten van de computer en de ledjes die daarmee samen gaan. B-)

zijn er mensen die mij kunnen vertellen wat er achter al die mooie glimmende knopjes zit achter die zelf gemaakte kasten :9~

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
plastic, lucht, draden.

de draden van de lampjes/schakelaar lopen naar je moederbord.
maak je kast eens open en kijk (meestal) rechts onderaan je moederbord. tadaa een aantal draadjes dat naar voor loopt.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 23:44 schreef insan1ty het volgende:
plastic, lucht, draden.

de draden van de lampjes/schakelaar lopen naar je moederbord.
maak je kast eens open en kijk (meestal) rechts onderaan je moederbord. tadaa een aantal draadjes dat naar voor loopt.
weet je misschien ook waar die draadjes op uit komen want meestal zitten alle schakelaars in een plastic ophulsel vast gesmolten zodat je niets kunt zien behalve de draadjes

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:08

Phydomir

Dennis

Op dinsdag 12 maart 2002 08:08 schreef napnap het volgende:

[..]

weet je misschien ook waar die draadjes op uit komen want meestal zitten alle schakelaars in een plastic ophulsel vast gesmolten zodat je niets kunt zien behalve de draadjes
Dat ligt een beetje aan je kast. Bij mij kan ik bv. zo de powerknop en reset knop eruit halen en kan ik ook zien dat de ledjes van de hdd en power vast zitten op de plastik kap.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Bec80
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-01-2025
schakelaar 2 draadjes
powerLED 2 draadjes
HDDLED 2 Draadjes
Resetknop 2 draadjes

Easy

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 11:09

Acid_Burn

uhuh

De schakelaars zijn zogeheten pulsschakelaars. Deze zijn NO (normally open) wat inhoud dat ze geen contact maken tot je ze indrukt. Als je ze loslaat verbreek je het contakt weer.

De leds zijn voor de rest gewoon 1-1 aangesloten.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Pagina: 1