Kabel werkt 2 voor minuten na veranderen LAN-IP¿¿¿

Pagina: 1
Acties:

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
Ik heb Cable4U en dat heeft altijd goed gewerkt, nu ben ik van het weekend naar een LAN-party geweest en sindsdien doet me kabel errug raar.

Internet werk alleen de 5 minuten nadat ik me interne netwerk range aanpas, na 5 minuten stop internet weer , maar ik kan dan nog WEL IP-adressen BINNEN cbale4u benaderen, maar alles naar buiten wil niet [ook de DNS-servers kan ik dan NIET pingen, maar de default gateway meestal wel]

Als ik dan me IPadres van me LAN verander van 192.168.0.x naar 192.168.1.x dan werkt internet WEL weer 5 minuten, daarna ligt het er weer uit en wekrt het pas weer als ik 192.168.0.x gebruik.

Op de LANparty heb ik me internet NIC niet gebruikt en heb er niks aan veranderd.

Wie o wie kan mij vertellen wat er aan de hand kan zijn¿

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
Soms werkt internet langer na het veranderen van het IP adres, maar langer dan 30 minuten houd hij niet vol.

Ik heb de netwerkaarten etc allebei opnieuw geinstalleerd maar hij vliegt er nog steeds constant uit, ik heb de modem 5 minuten van de stroom af gehad en daarna weer aangesloten , ook dat hielp niet...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
Na wat geklooi met ipadressen etc merk ik dat internet op 192.168.1.x het langer volhoud dan op 192.168.0.x, maar langer dan 5 uur wil ht gewoon niet lopen :(

\o/