Hoe schiet je jezelf 2 keer in je hoofd?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.536 views sinds 30-01-2008

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Topicstarter
Ik begrijp niet hoe je jezelf twee keer door je hoofd kan schieten als je zelfmoord pleegt? Na eerste schot ben je toch dood?

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Waarschijnlijk niet dan..

Wel een beetje vaag klinkt het, ben ik met je eens.. maar het lijkt me toch echt niet onmogelijk..

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
gewoon een automatisch wapen.

Verwijderd

Hoeft niet, volgens mij schiet je je volgens mij best snel 2 keer, want als je nou een niet direct vitaal stuk van de hersenen raakt sterf je niet meteen en dan kan je het nog eens doen als je gewoon klik klik doet. Anders verstijven je spieren als je in je hoofd schiet en haal je dr trekker dus nog eens over.

Bij gijzelingen is dit ook een probleem.
Iemand die een gun op iemand heeft gericht kan je niet zomaar dood schieten door spier samen trekkinegn haalt die de trekker dan over.
Je moet in de hersenstam schieten dan vallen alle functies in het hele lichaam gelijk uit. Tussen je ogen mikken of schuin achter je oor geloof ik of een stukje boven je nek.

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Hehe. Wat een vraag >:)

I like the way your thinking :o

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Genghis Khan
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 22:25 schreef Capitol_Gee het volgende:
Hoeft niet, volgens mij schiet je je volgens mij best snel 2 keer, want als je nou een niet direct vitaal stuk van de hersenen raakt sterf je niet meteen en dan kan je het nog eens doen als je gewoon klik klik doet. Anders verstijven je spieren als je in je hoofd schiet en haal je dr trekker dus nog eens over.

Bij gijzelingen is dit ook een probleem.
Iemand die een gun op iemand heeft gericht kan je niet zomaar dood schieten door spier samen trekkinegn haalt die de trekker dan over.
Je moet in de hersenstam schieten dan vallen alle functies in het hele lichaam gelijk uit. Tussen je ogen mikken of schuin achter je oor geloof ik of een stukje boven je nek.
heb ik een keer in een swat-docu gezien ja. de schutter schijnt nog wel te kunnen 'willen' schieten maar z'n lichaam reageert gewoon niet meer.

Verwijderd

Lijkt me best ruig eigenlijk om sniper te worden bij de swat team, maar goed dat is offtopic.

Met een automatisch geweer kan natuurlijk ook ja ;).
Waar inderdaad waarom zou iemand 2 keer in zn hoofd schieten. Je kan toch op je gemakje op je hoofd mikken. Als je dan nog niet goed raak schiet heb je een tamelijk motorische stoornis denk ik.

Verwijderd

(sluit zeker aan op het verhaal van de gijzeling)

maar ja, als je een geweer hebt dat erg snel achter elkaar schiet, kan je inderdaad 2x door je hoofd schieten. en verder kan het ook als je het de eerste keer niet goed doet. dan heb je een tweede kans (en die krijg je niet al te vaak ik het leven)

Verwijderd

Je doelt waarschijnlijk op die Philips breedbeeld TV-idioot van vandaag.
Normaal gesproken ga je van één welgemikt schot de pijp uit, maar dat moet je ook maar weten...

Ik kan me in ieder geval wel voorstellen dat iemand die besluit er een eind aan te maken op basis van een breedbek-TV van Philips onvoldoende bewustzijn heeft om al na één schot zeker te weten of-ie dood is.
Dus nog maar een keer voor de zekerheid. En als dat niet de reden voor een 2e schot was, dan wilde hij zichzelf vast nog één keer op z'n eigen TV zien, om te testen of dat ding nou echt zo slecht is als-ie beweerde...

N.B.: Een pas onthoofde kip schijnt overigens ook nog niet direct te kunnen begrijpen dat-ie stil moet gaan liggen...

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Topicstarter
Je hoofd slaat toch opzij/naar achter bij de inslag van de eerste kogel?
Volgens mij is de impact direct, dus de zijdelingse (of voor/achterwaartse) beweging ook dus meteen
Dat gaat sneller dan het repeteren van het automatische wapen

of in je mond ofzo?

• Genghis Khan
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 22:29 schreef Capitol_Gee het volgende:
Lijkt me best ruig eigenlijk om sniper te worden bij de swat team, maar goed dat is offtopic.

Met een automatisch geweer kan natuurlijk ook ja ;).
Waar inderdaad waarom zou iemand 2 keer in zn hoofd schieten. Je kan toch op je gemakje op je hoofd mikken. Als je dan nog niet goed raak schiet heb je een tamelijk motorische stoornis denk ik.
die vent was gewoon knettergek :+.

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Topicstarter
Let's make things better!!!!!!!!!

Verwijderd

ik blijf bij de hersenstam raken.
Dan schakel je het zenuwstelsel uit.

En ja een kip loopt door als je hem onthoofd raar maar waar. Heb het zelf al eens gehad toen we een kip gingen slachten.

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 22:29 schreef Capitol_Gee het volgende:
-----------------

Begrijp je nu waarom games zo popu zijn?

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Topicstarter
Op al het nieuws melden ze dat zich echt TWEE KEER in zijn HOOFD heeft geschoten.
Dat na een politie-actie van meerdere uren, met een trauma helicopter aanwezig? Alleen in de WC? En de gijzelaars dan, waren die mee op de plee?
Wat klopt toch niet in dat plaatje?

Verwijderd

Een beretta 9mm pistool heeft toch zo'n stand dat ie met 1 keer de trekker overhalen 3 keer schiet..

Dan moet het lukken..

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Topicstarter
Hij had een UZI, in dit geval een groot lomp, zwaar ding!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Hij kon beter een AK 47 aanschaffen :) (CS)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op maandag 11 maart 2002 22:49 schreef GGS_VR6 het volgende:
Hij kon beter een AK 47 aanschaffen :) (CS)
:Z

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Euhm.....Heeft niemand hier Fight Club gezien?....

:Y)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Topicstarter
Jawel!
Is dit het bewijs dat die film uit 't leven is gegrepen?

• JJay
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09-2018

JJay

Hit me!

Negotiators had been in regular contact with the man, armed with an automatic weapon and a handgun, during the course of the day, police said.
Bron: CNN

2 wapens, 2 handjes... You do the Math? :P

Hardcore-Networking-Wannabe's© | Artistiek? Jahoor! ik kan heel goed MRTG-grafiekjes kleuren

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
nou... de eerste keer mis........

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Dit gaat dus helemaal nergens over, zie de W&L policy om erachter te komen hoe je een topic moet openen in W&L.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.