Toon posts:

Labtec of Creative

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een nieuwe pc aan te schaffen en ik zit te twijfelen tussen 2 speaker sets :
De Creative FPS 1600
of
Labtec Pulse 424 (3 Piece Audio F/X incl. subwoofer 30 Watt RMS)
welke is de beste keuze??

Verwijderd

beginnen we weer zoek maar ff in de search of zoek maar naar reviews.

Verwijderd

Labtec. Absoluut.

Ik raad je aan een heleboel reviews op te zoeken, en die goed door te lezen, dan kom je er gauw achter dat creative eigenlijk best wel sneu spul maakt , zeker in vergelijking met Labtec of Altec Lansing.

De duurdere setjes van Creative zijn wel aardig, maar voor minder kun je hetzelfde krijgen van een ander merk.

Verwijderd

zelf zit ik te twijfelen tussen deze twee:

creative sw 320
Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7027069F.gif

labtec pulse 424
Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7025841F.gif

Die labtec heeft wel meer vermogen maar schijnt bonkerig te klinken.. kweet het niet. :(

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 22:37 schreef Strofos het volgende:
Labtec. Absoluut.

Ik raad je aan een heleboel reviews op te zoeken, en die goed door te lezen, dan kom je er gauw achter dat creative eigenlijk best wel sneu spul maakt , zeker in vergelijking met Labtec of Altec Lansing.

De duurdere setjes van Creative zijn wel aardig, maar voor minder kun je hetzelfde krijgen van een ander merk.
dit is heel erg user afhankelijk! mijn advies is om te gaan luisteren in een winkel waar ze de boxen verkopen en zo doende je keuze te maken. ik zelf heb een FPS 1600 en ben er zeer tevreden mee, andere mensen vinden het helemaal niets! suc6

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 07:08
Zelf luisteren is idd de beste manier om er achter te komen wat jij de beste speakers voor de pc vindt.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 23:43 schreef slamfm het volgende:
zelf zit ik te twijfelen tussen deze twee:

creative sw 320
[afbeelding]

labtec pulse 424
[afbeelding]

Die labtec heeft wel meer vermogen maar schijnt bonkerig te klinken.. kweet het niet. :(
Ik heb een tijdje terug voor dezelfde keuze gestaan, en mijn keus viel op de Labtec. Dat setje staat nu hier en bevalt enorm goed! Het geluid is erg lekker, en hij kan hard genoeg om het hele huis op z'n kop te zetten, vooral als je de subwoofer verder open draait die onafhankelijk te regelen is.

Maar, zoals hierboven al is gezegd, ga zelf luisteren! Wat ik wel makkelijk vond t.o.v. die labtecs is dat bij de creative set een afstandsbediening zit, vooral met een groot bureau is dat best makkelijk merk ik nu wel. Maar dat weegt IMO niet op tegen het geluid.

Veel succes met je keuze :)
Pagina: 1