Ik wil mijn pc een beetje isoleren zodat er wat minder geluid uit komt(vooral voor 'snachts wel zo fijn). ik heb redelijk wat ruimte tussen mijn "kappen" en kan het spul natuurlijk een beetje bijsnijden, maar kan ik dit zomaar doen? en wat voor een spul geeft het beste resultaat? Ik heb een p4, 1,8Ghz. met
aan wordt ie nu 43C ofzo. Wordt deze niet vet veel te heet dan? Als het toch kan... is dit spul wel te koop bij de karwij ofzo toch?
Voor de duidelijkheid, ik wil dat spul op de een of andere manier aan de "kappen" vastplakken, links,rechts,boven en onder.
Wat ik ook kan doen om m stiller te krijgen is natuurlijk sommige fans uitzette of op 7 volt zette maar ik moet daar nog ff over denken. (heb net me eerste "kleine" case mod af (hdd vu meter) en me vingers beginne weer te jeuke dus je weet maar nooit)
Maarja, ik wil ff beginnen met wat isolatie als mogelijk dus graag reactie...
Voor de duidelijkheid, ik wil dat spul op de een of andere manier aan de "kappen" vastplakken, links,rechts,boven en onder.
Wat ik ook kan doen om m stiller te krijgen is natuurlijk sommige fans uitzette of op 7 volt zette maar ik moet daar nog ff over denken. (heb net me eerste "kleine" case mod af (hdd vu meter) en me vingers beginne weer te jeuke dus je weet maar nooit)
Maarja, ik wil ff beginnen met wat isolatie als mogelijk dus graag reactie...