weet iemand waar je gratis computers (systeemkasten, monitoren, e.d.) kunt halen? misschien op de sloop of de milieustraat?
ik heb het hier dus over pentium 166 ofzo...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je zegt ut zelf eigenlijk al, de sloop of de milieustraat. Kringloopwinkel is toch niet hetzelfde als milieustraat welOp maandag 11 maart 2002 21:59 schreef martijnjuh het volgende:
weet iemand waar je gratis computers (systeemkasten, monitoren, e.d.) kunt halen? misschien op de sloop of de milieustraat?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Dat bedoel ik, bij ons is de milieustraat tevens de vuilstort.Op maandag 11 maart 2002 22:05 schreef martijnjuh het volgende:
vuilstort? de milieustraat is dat of wat? anywayz...ik wil hier dus een workstation bouwen met een stuk of jah...eh 10 pc's...het is de bedoeling dat er hier een netwerkje komt (met fuckpc's) dat is bedoeld dat mensen die er geen verstand van hebben kunnen komen leren...
Saved by the buoyancy of citrus
Ze zijn iig slim genoeg om die ouwe zooi aan jou mee te geven zodat ze er niet zelf mee naar de stort moetenOp maandag 11 maart 2002 22:08 schreef Cyphax het volgende:
Gewoon voornamelijk dus zo'n beetje door die mensen die helemaal niets van PC's weten (de sukkels!) helpen he
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
dikzak
jah, want ik kan er anderen mee blij maken die thuis geen computer / internet hebben...Op maandag 11 maart 2002 22:29 schreef inquestos het volgende:
Als iemand nog een plekje weet voor kasten + monitoren + coolers, toetsenborden en meer van die dingen die niet zo snel verouderen....
Verwijderd
Kringloop kun je spullen kopenOp maandag 11 maart 2002 22:07 schreef GGS_VR6 het volgende:
[..]
Je zegt ut zelf eigenlijk al, de sloop of de milieustraat. Kringloopwinkel is toch niet hetzelfde als milieustraat wel
Verwijderd
Verwijderd
Weet je hoe ze dat noemen Jatten/StelenOp maandag 11 maart 2002 22:39 schreef RBerm het volgende:
Ik haal ze meestal uit de milieustraat, maar dat zijn dan 386'jes en soms nog ouder, dus meestal sloop ik alles eruit waar ik wat aan heb en ga ik weer terug om dat wat er over is terug te brengen en weer nieuwe dingen te halen.
Eigenlijk mag het geloof ik niet, en dan moet je toch een reden hebben naar die container te moeten
Siditamentis astuentis pactum.
Verwijderd
van 10 jaar oud ofzo?Op maandag 11 maart 2002 23:07 schreef roelandstoter het volgende:
Ik werk op de universiteit en daar gooien ze regelmatig PC's weg... af en toe neem ik er ook een mee...
laatst nog 50 Mac's weggegooid...
Kan ik u van dienst zijn ??Op maandag 11 maart 2002 22:01 schreef TLRnZ het volgende:
ik weet wel dat je bij de virol in scheemda, oude pc kunt halen van de sloop (386,486 soms pentiums) je betaalt dan meestal een piek per kilo ofzo
ben er overigens al een jaartje niet meer geweest dus ik weet niet wat er nu ongeveer ligt
Verwijderd
Nee, wat 3 jaar of ouder is wordt weggedaan... meestal worden ze verkocht aan medewerkers, soms willen die het niet hebben, dan neem ik het mee, of een collega en anders.. inde container van het chemisch afval !!Op maandag 11 maart 2002 23:10 schreef Terw_Dan het volgende:
[..]
van 10 jaar oud ofzo?
hehe.. ik zit nog bij een ander forum en ik heb bepaalde mede moderators in m'n msn lijst.. en van een paar krijg ik wel eens hardware e.dOp maandag 11 maart 2002 22:04 schreef us1111 het volgende:
[..]
Huh? Deze snap ik niet helemaal..
Verwijderd
Dat ken ik, doen ze bij ons ook.Op dinsdag 12 maart 2002 01:06 schreef roelandstoter het volgende:
[..]
Nee, wat 3 jaar of ouder is wordt weggedaan... meestal worden ze verkocht aan medewerkers, soms willen die het niet hebben, dan neem ik het mee, of een collega en anders.. inde container van het chemisch afval !!
And The Only One
da's nou eens een goed idee...da ga ik proberen (van die advertentie dingen bij de supermarkt)Op dinsdag 12 maart 2002 07:40 schreef infinity_master het volgende:
Plaats een advertentei ik weet zeker dat er geneog mensen zijn die zeggen dat je die rommel gratis op mag halen
Of in de ViaVia of in het plaatselijk krantje, veel mensen lezen deze krantjes en als dan op hun werk de Compu's worden weggedaan zegen hey ik weet misschien nog iemand....:+Op dinsdag 12 maart 2002 10:25 schreef martijnjuh het volgende:
[..]
da's nou eens een goed idee...da ga ik proberen (van die advertentie dingen bij de supermarkt)
Verwijderd
Verwijderd
En de doelgroep is natuurlijk mensen met totaal geen kennis over computers of omatjuhs.Op dinsdag 12 maart 2002 17:28 schreef Hwg het volgende:
Nou spul bij de milieustraat halen gaat in Nijmegen niet meer... Gaat tegenwoordig naar een tweedehandswinkel: Het goed... Die gewoon E 150,- voor een 486 durven vragen...
Het Goed is zeker duurder geworden de laatste tijd, maar zo onzinnig ook weer niet €35 is het duurst wat ik zag staan.Op dinsdag 12 maart 2002 17:28 schreef Hwg het volgende:
Nou spul bij de milieustraat halen gaat in Nijmegen niet meer... Gaat tegenwoordig naar een tweedehandswinkel: Het goed... Die gewoon E 150,- voor een 486 durven vragen...
Oslik blyat! Oslik!
wauw een 386Op dinsdag 12 maart 2002 17:33 schreef Bartjuh het volgende:
[..]
Oh ja ,wie wil mijn 386 met 8mb ram! voor maar € 125 kopen ??
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
ik heb ook nog 386.. voor de helft v/d prijs!Op dinsdag 12 maart 2002 19:34 schreef Haco het volgende:
[..]
wauw een 386
VERKOCHT!!!!
he, doe dat ff ergens anders, daar is GoT niet voorOp dinsdag 12 maart 2002 19:34 schreef Haco het volgende:
[..]
wauw een 386
VERKOCHT!!!!
Verwijderd
Als je bedenkt dat ik mijn 486 via een project naar Afrika heb gestuurdOp dinsdag 12 maart 2002 19:38 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
ik heb ook nog 386.. voor de helft v/d prijs!
Verwijderd
En dat vertel je me nu pas?Op dinsdag 12 maart 2002 18:08 schreef dion_b het volgende:
Trouwens, als je echt goedkoop zoekt in Nijmegen moet je op wo/za eens naar Stichting Overal (in de Bredestraat) gaan- stelletje verlepte hippies, maar ze vragen geen donder voor hun zut, heb er laatst een ISA VGA kaart voor €1 gehaald en een hele ZX81 (incl. echte keyboard mod) voor €2.5
Verwijderd
Verwijderd