[CM] Fan adapter maken

Pagina: 1
Acties:

• Bigfoot48
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-02 13:15
Ik heb eens rondgekeken en de goedkoopste fan adapter van 80 => 60 is € 12,- Aangezien ik een student ben en dat geld en student zijn samen is net als vuur en water heb ik maar besloten om er zelf 1 tje te maken. Maar ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen:? Heeft iemand hier ervaring mee zelf adapters te maken? En welke materialen zal ik dan nemen?

Deze spelen namelijk een belangrijke rol voor mijn andere plannen >:) ik zal er waarschijnlijk zo'n 4 nodig hebben :)

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Eh, wees een beetje creatief >:)

Je maakt eerst een tekening van de uitslag van je fan adapter en vervolgens knip je dat uit karton of aluminium, blik, weettikwat :) Als je er 4 moet maken zal het wel belanrijk zijn en kun je dus het beste een materiaal nemen wat lang meegaat. Ff je ontwerp testen met karton en daarna in metaal maken als je er tevreden mee bent. Er zijn overigens wel wat voorbeelden te vinden als je de seach gebruikt. Suc6!

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Stevig karton + veel tape

iStockphoto