ik weet het echt niet meer!!!
ik ben al weken op zoek en ik moet het weten voor vrijdag 15 maart, i.v.m. het aflopen van pc-prive project.
prijzen (hg computers in hengelo en enschede):
Club 3D Ati Radeon 8500 DDR 64 MB DV/I 237 euro
Asus V8200T2 64 mb GF3 253,5 euro
dit zijn dus de 'kale jongens' zeg maar.
het geheel gaat straks in combinatie met een iiyama VMpro 454.
de videokaart is het enige component waar ik nog over twijfel.
nu weet ik natuurlijk ook wel dat de radeon van club3d sneller is dan de asus v8200t2 maar weegt dat wel op tegen de eventuele driverproblemen?
237 euro voor een radeon 8500 is natuurlijk wel een leuk prijsje!!!
als ik straks 'medal of honor' speel op mijn nieuwe bakkie en ik krijg regelmatig een vastloper of een herstart dan snappe jullie ook wel dat ik dan behooooorlijk baal.
dus please help mij.
zou ook leuk zijn als er mensen uit ervaring spreken. ik hoor het wel!!!!
oh ja, 253,5 euro is voor mij echt het ABSOLUUUUUUTE maximum, dus adviezen als koop toch gewoon de all-in-wonder blablablabla enz heb ik geen r.. aan.
ik ben al weken op zoek en ik moet het weten voor vrijdag 15 maart, i.v.m. het aflopen van pc-prive project.
prijzen (hg computers in hengelo en enschede):
Club 3D Ati Radeon 8500 DDR 64 MB DV/I 237 euro
Asus V8200T2 64 mb GF3 253,5 euro
dit zijn dus de 'kale jongens' zeg maar.
het geheel gaat straks in combinatie met een iiyama VMpro 454.
de videokaart is het enige component waar ik nog over twijfel.
nu weet ik natuurlijk ook wel dat de radeon van club3d sneller is dan de asus v8200t2 maar weegt dat wel op tegen de eventuele driverproblemen?
237 euro voor een radeon 8500 is natuurlijk wel een leuk prijsje!!!
als ik straks 'medal of honor' speel op mijn nieuwe bakkie en ik krijg regelmatig een vastloper of een herstart dan snappe jullie ook wel dat ik dan behooooorlijk baal.
dus please help mij.
zou ook leuk zijn als er mensen uit ervaring spreken. ik hoor het wel!!!!
oh ja, 253,5 euro is voor mij echt het ABSOLUUUUUUTE maximum, dus adviezen als koop toch gewoon de all-in-wonder blablablabla enz heb ik geen r.. aan.