|we live in the history of a mad man Mr. G |
Verwijderd
Lijkt me eerder een virus dan een hardware probleem.
Een beetje licht zou je filmpje trouwens geen kwaad doen
Een beetje licht zou je filmpje trouwens geen kwaad doen
Verwijderd
OM dan toch hoop ikOp maandag 11 maart 2002 21:39 schreef infinity_master het volgende:
Volgens mij heb je die elastiek die erin zit verneukt ofzo
Move to> HA
neej ik ben niet gehackt
want zelfs tijdens het booten deed ie het nog...
en dan is je i'net verbinding weg....
want zelfs tijdens het booten deed ie het nog...
en dan is je i'net verbinding weg....
>> [forum=21]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad met een Ricoh-brandertje - oplossing: nooit meer CD's d'r in stoppen die je in het binnenringetje hebt vastgepakt. Het vet op je vingers komt op die manier namelijk op de spindle terecht, waardoor de aandrijving niet goed meer pakt en je CD'tje (DVD'tje dus, hier) niet meer exact op het juiste toerental kan draaien.
En dus niet meer herkend wordt.
Da's tenminste waar het ledje (dat zo leuk van kleur wisselt) me aan doet denken. Dat specifieke geknipper zou trouwens in de handleiding terug te vinden moeten zijn. Doe eens merk posten?
En dus niet meer herkend wordt.
Da's tenminste waar het ledje (dat zo leuk van kleur wisselt) me aan doet denken. Dat specifieke geknipper zou trouwens in de handleiding terug te vinden moeten zijn. Doe eens merk posten?
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Op dinsdag 12 maart 2002 00:50 schreef JvS het volgende:
>> [forum=21]
idd het knipperende lampje doet mij er ook eerder aan denken dat hij de cd niet goed kan uitlezen.
Doet hij het met alle cd's?
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
is dit nog te verhelpen zelf of zal ik um maar terug sturen naar de winkel?
Verwijderd
maar je kast open, haal de IDE kabel er af.
kijk dan of hij dat nog doet, zoniet dan is het een virus.
kijk dan of hij dat nog doet, zoniet dan is het een virus.
Halloo??? gaat hier iets serieus fout volgens mij. Dit is 22, oftwel OCM. Al de 2e fout verplaatste topic
Nope, dit is OM (of IOC, net hoe je het noemen wiltOp dinsdag 19 maart 2002 20:23 schreef Cornholio2001 het volgende:
Halloo??? gaat hier iets serieus fout volgens mij. Dit is 22, oftwel OCM. Al de 2e fout verplaatste topic
En het topic staat hier goed...
Pagina: 1