Toon posts:

idee voor daling kwaliteit van GOT

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na aanleiding van dit topic [topic=422598/1/25]
begon ik toch is af te vragen stel ik ook niet af en toe van die lompe vragen (dit zal ook wel een lompe opmerking zin maar ach). Zou het niet mogelijk kunnen zijn om per gebruiker een rating( in de vorm van een gemiddeld cijfer net als op school) kunnen maken netzoals die vragen op tweakers.net. Want als weer een of andere newbie ( ik dus ) weer zo'n lompe opmerking maakt kan zie dat hij wat fout doet, want slotjes laten dat niet altijd zien. Ik hou er namelijk niet van als er ondere andere door (misschien) mij er een aantal "slimme" mensen mee ophouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-09 15:19
Rating's is al in diverse draadjes besproken en afgewezen.
Het kost te veel programmeer werk. Tevens wijst het systeem op de FP uit dat het niet feilloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

En wat zou er dan volgens jou verder moeten gebeuren met de rating :? Een user krijgt een cyfer, wie bepaalt welk cyfer en wat dan.... Dan heeft een user een cyfer, wat dan verder :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:21
Op maandag 11 maart 2002 21:27 schreef OProg het volgende:
En wat zou er dan volgens jou verder moeten gebeuren met de rating :? Een user krijgt een cyfer, wie bepaalt welk cyfer en wat dan.... Dan heeft een user een cyfer, wat dan verder :? :)
Ja, precies, moet die dan worden weggelaten ?? :?

En een laag-gewaardeerde poster kan ook wel eens iets interessants posten. En als je eenmaal fout gaat, lijkt 't me een beetje moeilijk om daar weer boven te komen..

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malebolgia
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06-2024

Malebolgia

Move, or be moved

Ik ben voor een n00b forum! (aparte t.net divisie ofzo?)
Laat n00bs daar hun vragen stellen, en gewillige tweakers wat n00bs bij laten leren :). Zo kun je de kwaliteit van het forum misschien bewaken, en is er duidelijk onderscheidt.

is maar een wild ideetje... :)

"People should know when they're conquered..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik iets zeg wat niet goed ik word ik daar nooit opgewezen. Alleen de spellingsfouten, maar daar heb je niets aan. Als mensen niet weten wat ze fout doen en alleen soms een slotje krijgen vind je het gek dat dan de kwaliteit achteruit gaat. Als ik iemand een lompe opmerking zie maken kan ik daar een slecht cijfer voor geven. Al zit je onder de 5 ofzo mag je geen topics meer maken. Moet je veel replays maken. Totdat ze het weer goed doen. Jammer dat het te veel programmeer werk is anders zou het volgens mij wel goed geholpen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 21:32 schreef Malebolgia het volgende:
Ik ben voor een n00b forum! (aparte t.net divisie ofzo?)
Laat n00bs daar hun vragen stellen, en gewillige tweakers wat n00bs bij laten leren :). Zo kun je de kwaliteit van het forum misschien bewaken, en is er duidelijk onderscheidt.

is maar een wild ideetje... :)
Denk jij dat er GoT-ers zijn die voor hun lol n00bs gaan helpen? Die houden het liever ook op eigen niveau. En aangezien de n00bs daar dan geen antwoord krijgen komen ze toch naar het 'echte' forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
newbies kunnen ook newbies helpen (leggen meestal wat eenvoudiger uit) Noobs hebben dan pech en zullen nooit in de hogere forums mogen posten. Denk alleen dat dat kan met nos maar met spielerei heeft dat geen zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:47

mvds

Totally awesome!

Op maandag 11 maart 2002 21:34 schreef tjetta het volgende:

[..]

Denk jij dat er GoT-ers zijn die voor hun lol n00bs gaan helpen? Die houden het liever ook op eigen niveau. En aangezien de n00bs daar dan geen antwoord krijgen komen ze toch naar het 'echte' forum :)
Ik help iedereen hoor, en zo zijn er wel meer hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-09 15:19
Iedereen die een zinnige vraag stelt, die ik kan beantwoorden zal ik helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 21:01

[..]

Ik help iedereen die ik kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:01

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm ja, is dat zo raar? Ik heb er helemaal geen problemen mee om 'makkelijke' vragen te beanwoorden zolang de vragen maar oprecht gesteld zijn en niet uit lui-heid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Inderdaad, maar helaas zijn er ook veel users die blijkbaar z.s.m. HK access willen hebben.

Maar ja... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
helaas zal ik zelf nog ff door moeten oefenen wil ik ooit nog zinnige opmerkingen in NOS maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 21:34 schreef Kick het volgende:
Als ik iets zeg wat niet goed ik word ik daar nooit opgewezen. Alleen de spellingsfouten, maar daar heb je niets aan. Als mensen niet weten wat ze fout doen en alleen soms een slotje krijgen vind je het gek dat dan de kwaliteit achteruit gaat. Als ik iemand een lompe opmerking zie maken kan ik daar een slecht cijfer voor geven. Al zit je onder de 5 ofzo mag je geen topics meer maken. Moet je veel replays maken. Totdat ze het weer goed doen. Jammer dat het te veel programmeer werk is anders zou het volgens mij wel goed geholpen hebben.
Bekijk jij het laatste deel van [topic=434979] maar eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb het gelezen ben het er mee eens (probeer me er al een tijdje aan te houden) zeer mooie faq van nos trouwens (eerst wist kick niet dat ie bestond). Ben een punt niet tegengekomen ik weet niet of ik een user ben met veel lompe opmerkingen ben (zal wel >:) ) maar over een maans zal je van mij geen last meer hebben (kick hoopt dat ie het een beetje doorheeft dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn allemaal newbie geweest :) Die fase moet je nou eenmaal door tot de ware wijsheid op NOS gebied >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 01:17 schreef janjanjansen het volgende:
We zijn allemaal newbie geweest :) Die fase moet je nou eenmaal door tot de ware wijsheid op NOS gebied >:)
Behalve voor de mensen die nog van voor de NOS tijd zijn, toen de NOS vragen nog gewoon in WOS stonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 21:57 schreef EquiNox het volgende:
Inderdaad, maar helaas zijn er ook veel users die blijkbaar z.s.m. HK access willen hebben.

Maar ja... :?
Ik denk dat veel users inderdaad onnozel gaan posten omdat ze h.k access willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 08:18 schreef infinity_master het volgende:

[..]

Ik denk dat veel users inderdaad onnozel gaan posten omdat ze h.k access willen
Toen ik hier op GoT kwam, WIST ik niet eens wat de HK was. Ja.. wel wat in de FAQ over gelezen, maar wat het precies was, nee, dat wist ik niet. En hoe kunnen nieuwe leden dat nou weten ook? :?

Maarja, om terug te komen op het id van de topicstarter. Slecht id lijkt het me ook, omdat volgens mij die n00bs die het telkens fout doen, zo'n cijfer geen ene moer kan interreseren. Waarschijnlijk alleen maar de personen die langer staan geregt, maar die doen het over het algemeen toch wel goed. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zie in dat het een fout plan is (te ingewikkeld :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

klein detail: waarom wil je een idee voor de daling van de kwaliteit? Daling van kwaliteit is toch juist slecht? ;)

Maar n00bs helpen? Ligt eraan wat voor n00b. Een n00b in de zin dat ie niet veel weet van een stuk software oid: prima, help ik graag als ik het kan. n00b in de zin van iemand die het niet doorheeft dat er bepaalde fatsoenregels zijn of echt TE stomme vragen (van die 1 sec googlen vragen zegmaar ;)) stellen voel ik dan weer minder medelijden voor. Ze kunnen mijns inziens toch minstens een mooie nette vraag formuleren.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:12

-ET-

Phone Home

Ik vind dat je als je de persoon kan helpen gewoon moet helpen. Is het echter een hele simpele vraag dan kan je er netjes bij verzoeken om vervolgens eerst de search te gebruiken
Pagina: 1