[zelfbouw] nomad IIc docking station

Pagina: 1
Acties:

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 14:08

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Voordat ik deze thread opende heb ik eerst de search gebruikt: [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]http://gathering.tweakers.net/forum/find

hier kon ik niet vinden erover...

Heeft iemand een schema/pin-out van de NOMAD IIc docking station. Het is te koop van creative, maar heel duur. Ik wilde als tweaker het zelf maken. Hiermee is de link met de pc direct gemaakt, en wordt hij geladen. Mischien kan iemand me daarmee helpen ofzo.

Nu we het er toch over hebbben:
Heeft iemand een tooltje dat je de NOMAD meteen als verwisselbaar station kan gebruiken? dus dat ik er gewone bestanden heen kan slepen. Mijn digitale camera's hebben dat ook, maar de NOMAD is nog kleiner. Zou wel fijn zijn.

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
sorry dat ik hem nog eens omhoog schop, maar er heeft in die hele week nog niemand gereageerd :?

mischien toch niet zo heel makkelijk dus...

vraagje: mag je uberhaubt je topic omhoog schoppen na zo'n lange tijd van niet reageren?

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:01
Op vrijdag 22 maart 2002 10:48 schreef atmoz het volgende:
vraagje: mag je uberhaubt je topic omhoog schoppen na zo'n lange tijd van niet reageren?
1 á 2 keer wordt wel getolereerd. maar als er na een week niet gereageerd wordt kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat niemand een antwoord voor je heeft.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 22 maart 2002 10:53 schreef Nitrox_Infinity het volgende:

[..]

1 á 2 keer wordt wel getolereerd. maar als er na een week niet gereageerd wordt kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat niemand een antwoord voor je heeft.
Not true. Als een topic heel snel naar beneden zakt, dan kijkt niemand meer. Maar dat zegt niet dat iemand het antwoord niet heeft.

They made me do it.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:01
Op vrijdag 22 maart 2002 10:54 schreef Tom S. het volgende:

[..]

Not true. Als een topic heel snel naar beneden zakt, dan kijkt niemand meer. Maar dat zegt niet dat iemand het antwoord niet heeft.
Laat ik het anders zeggen:
Als er na een week niet wordt gereageerd kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat je geen reactie meer krijgt.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:34

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik ben ook wel geinteresseerd in een schemaatje :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:17
Op vrijdag 22 maart 2002 10:59 schreef Gizz het volgende:
Ik ben ook wel geinteresseerd in een schemaatje :)
Ik heb zelf ook een NomadIIc en het lijkt me vreselijk handig als je de NomadIIc ook kan gebruiken als een soort (tijdelijk) harde schijf.

En ik kijk al langer naar die docking station, maar die kost Fl.100,- :( en dat vind ik nu even te duur voor een simpele docking station :P

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 11:43 schreef Rave17 het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook een NomadIIc en het lijkt me vreselijk handig als je de NomadIIc ook kan gebruiken als een soort (tijdelijk) harde schijf.

En ik kijk al langer naar die docking station, maar die kost Fl.100,- :( en dat vind ik nu even te duur voor een simpele docking station :P
Dat van die draagbare harddisk ben ik ook al de hele tijd aan het zoeken. Op de creative site kan ik daar niets over vinden. Mishicen dat er mensen zijn die zelf zo'n driver/progje geschreven hebben. Als je het hebt zou je het me dan kunnen mailen. Zou echt relax zijn.
Pagina: 1