Toon posts:

monitor coolen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nogal oude monitor.
Die wordt erg heet aan de achterkant. en nu ik de monitor heb gespoten ben ik bang dat ie TE heet wordt.
Is het mischien een id om een cooler uit een 486 te halen en die op de monitor te bouwen?
heeft dat zin en wordt de monitor dan echt een stuk minder heet?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Afbeeldingslocatie: http://www.ricardo.nl/images/00002/x/1/2/1/1/0/11167498_Q1010203248.jpg
UNIEK UNIVERSEEL MONITOR KOELSYSTEEM
KOELFAN VOOR EENVOUDIGE MONTAGE OP UW MONITOR ZUIGT STOF EN WARMTE UIT UW MONITOR EN GARANDEERD EEN LANGERE LEVENSDUUR. HET FRAME BESTAAT UIT METAAL EN IS GEMAKKELIJK OP MAAT TE STELLEN LET OP: ER HOEFT NIET GEBOORD/GESOLDEERD TE WORDEN UNIVERSEEL FORMAAT: MAXIMAAL 31 CM, MINIMAAL 24 CM

(let op het gaat om de 'puist' achter uw monitor, dus niet de breedte van uw scherm)

HET SYSTEEM IS GEHEEL GEBRUIKSKLAAR EN WERKT OP 220 VOLT MET BIJGELEVERD SNOER EN STEKKER EN IS UITERAARD 100% IN ORDE EN GETEST.
Dit geweldige systeem is precies wat jij zoekt!!!

En het is voor jouw voor slechts €35 :D

Het is werkelijk amazing Mike...

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Maar ff serieus, Bierkameel is DE monitorkoelexpert.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 21:29 schreef Bierkameel het volgende:
[afbeelding]
[..]

Dit geweldige systeem is precies wat jij zoekt!!!

En het is voor jouw voor slechts €35 :D

Het is werkelijk amazing Mike...
en waar is dit "geweldige" ding te koop?
link graag...

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:08
sloop gewoon een ventilator uit een oude 286/386/koffie apparaat .. en plak die op je monitor. is denk wel ff wat goedkoper dan zo'n ding van 30 euro

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 22:01 schreef sarcast het volgende:
sloop gewoon een ventilator uit een oude 286/386/koffie apparaat .. en plak die op je monitor. is denk wel ff wat goedkoper dan zo'n ding van 30 euro
dat klopt
en dan verwijs ik je weer door naar mn volgende topic:
[topic=436407/1/25]

Verwijderd

Topicstarter
waar in je monitor zit een punt met 12 volt?
ik wil er namelijk dus zoals hierboven beschreven een cooler inzetten!
Pagina: 1