Toon posts:

levi's reclame hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
er wordt ook al over gesproken in dit topic. Er schijnt dus een making of van geweest te zijn op tmf. heeft iemand die gezien?

zoniet, speculeren mensen. :Y)
Hoe hebben ze dat in godsnaam gemaakt. (ik heb even het filmpje gecaptured en frame voor frame bekeken, maar ik werd er niet veel wijzer uit. bij die muren is wel getweaked met al dat stof, dat zie je wel)

• Orphix
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tja bij zulke reclame's wordt er zo'n enorm budget tegenaan gegooid, dan krijg je gewoon film sfx.
Ik kan me voorstellen dat je gewoon die explosies opneemt en iemand frame-voor-frame het lichaam achter de brokstukken voor het rennende mannetje/vrouwtje wegveegt of juist laat zien.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Blue screen of een green screen.

Vervolgens explosies dat ze door de muren rennen .. en die dan sumperimposen oid over de mensen die er tegen aan rennen ... heel stuk tweaken ... muziek eronder, camera shots en je zit zo aan 500.000 Euro.

|{ brrr }] |

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 19:40
Op maandag 11 maart 2002 20:43 schreef Yellow het volgende:
Blue screen of een green screen.

Vervolgens explosies dat ze door de muren rennen .. en die dan sumperimposen oid over de mensen die er tegen aan rennen ... heel stuk tweaken ... muziek eronder, camera shots en je zit zo aan 500.000 Euro.
idd, bestaat gewoon uit verschillende filmpjes..

Die mensen lopen gewoon, dus ze lopen echt niet door karton heen ofzo..

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• MrZed
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11-2020

MrZed

aka Bumble

Of veel goedkoper, papieren muren met wat puin dat wordt gegooid en wat stof dat tussen de papieren muren zit ;) maar dat zal het niet zijn :+

nog steeds een nickchange

• MrZed
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11-2020

MrZed

aka Bumble

Op maandag 11 maart 2002 20:50 schreef inquestos het volgende:

[..]

idd, bestaat gewoon uit verschillende filmpjes..

Die mensen lopen gewoon, dus ze lopen echt niet door karton heen ofzo..
Sorry ik had het andere topic niet gelezen.. :z

nog steeds een nickchange

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

hier staat het een en ander uitgelegd.

erg fraaie reclame overigens.

www.jurgroessen.nl

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 17:29

Tim Schuhmacher

abasios

Ik heb een heel klein stukje van de making of gezien. Ik denk alleen dat je meer hebt aan de site van hierboven dan aan mijn vage herrinneringen.

Verwijderd

Topicstarter
die site is redelijk duidelijk inferno* blijft een held! (daar zou ik dolgraag eens mee gaan stoeien, ik heb al eens een beetje met effect* en combustion* gewerkt, retekoel).

jammer dat hier op de tv de helft er is uitgeknipt, zie je niet dat het eigenlijk best een lekker wijf is, die griet :)

• edwinistrator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-03-2022
sorry maareh, in 'dat topic' staat ook een link naar een movie van de 'making of'

Verwijderd

Ow trouwens even tussendoor, die reclame vindt ik vet gejat van Robbie Williams, nu zul je zeggen: WHAT???

Nou Robbie Williams kwam een half jaar geleden of zo met een videoclip in cartoon stijl, daar rend hij ook overal doorheen en zo, en springt op het eind ook ver in de lucht... Tis misschien niet zòn bekende clip, maar misschien dat jullie hem herkennen.

Verwijderd

hey, dat klopt wel een beetje, van Robbie Williams. Dat was geloof ik "Let love be your energy" donders goeie clip.
<offtopic> trouwens die Robbie williams is sowieso goed bezig.<offtopic>

En waar heb ik de muziek van die Lewis commercial eerder gehoord? Greenpeace? Verzekeringsmaatschappij?

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 17:29

Tim Schuhmacher

abasios

ja ik weet welke clip je bedoeld. Het is een beetje het zelfde principe, maar het is wel een totaal andere stijl.

Computeranimatie tegenover videobeelden.
Op maandag 11 maart 2002 22:00 schreef lombdude het volgende:
En waar heb ik de muziek van die Lewis commercial eerder gehoord? Greenpeace? Verzekeringsmaatschappij?
Ik dacht dat ie hier al eens langsgekomen is: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/431109

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 23:28

Klippy

Still Game

Heb de making off gezien.

Is idd een combinatie van een aantal keer door een gipsplaten muurtje rennen (auw) Met daarbij wat extra stof op het moment van springen. Daarna blauw schermpje erachter etc.

Maar die meid liet daarna toch best wat blauwe plekken zien van dat muurtje :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 22:00 schreef lombdude het volgende:
hey, dat klopt wel een beetje, van Robbie Williams. Dat was geloof ik "Let love be your energy" donders goeie clip.
<offtopic> trouwens die Robbie williams is sowieso goed bezig.<offtopic>

Greenpeace, idd, die heeft het ook, en het klopt wel dat de clip van Levi's een andere stijl heeft, maar toch, als er zoveel geld in om gaat... maar goed...

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

Op maandag 11 maart 2002 21:55 schreef erikotten het volgende:
Ow trouwens even tussendoor, die reclame vindt ik vet gejat van Robbie Williams, nu zul je zeggen: WHAT???
Ik vind het meer een rip off van the matrix, crouching tiger hidden dragon en nog een andere film waar ik de naam ff kwijt van ben.

Flickr

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 08:36 schreef DeFeCt het volgende:

[..]

Ik vind het meer een rip off van the matrix, crouching tiger hidden dragon en nog een andere film waar ik de naam ff kwijt van ben.
Bambi? :7

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 08:36 schreef DeFeCt het volgende:

[..]

Ach, dat door muren heenrennen is in de jaren 80 al gedaan in 'The Way of Life Show' wat weer een ripoff was van 'Takeshi's Castle' :D

In 'Universal Soldier' zit volgens mij ook zo'n scene...

Verwijderd

Zucht. Dat er meer door muren gerend wordt maakt het toch niet gejat? Zo lijkt alles wel ergens op. En matrix iig zeker niet imo, dan lijkt de matrix ook op superman want op het einde vliegt neo, maar ook op shaft want er komen zonnebrillen en een neger in voor.

Het is gewoon een supervette reclame :)

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:11

Booster

Superuser

Je kunt overigens ook zien, dat die 2 mensen ook nogsteeds grote sprongen maken als ze op die boomstam lopen (zoals eerste door de muren).

Bewijst voor mij een beetje dat het 2 filmpjes zijn zeg maar :)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 16:01
Volgens mij zit er ook zo'n door-de-muur-heen-springen stukje in Universal Soldier met Jean-Claude van Damme! :D

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:10

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Making of:

hier

Ze rennen door openingen in 'muren', springen tegelijkertijd en er staan puinkanonnen naast. De bomenscene is met kabels en bluescreen gedaan.
Pagina: 1