|Specs|
Help danOp maandag 11 maart 2002 20:32 schreef ItSnows het volgende:
*zucht*
[topic=435582/1/150]
[topic=368214]
OK thanx,
sorry met een beetje beter zoeken had ik het zelf ook kunnen vinden
|Specs|
waarschijnlijk kijk je bij posts van de laatse 60 dagen, dus als je alleen in hk post dan heb je dus minder post van de laatste 60 dagen dan een week terug.
Het is trouwens niet de bedoeling dat je alleen in HK gaat posten, de HK is er voor erbij, je moet het zien als een stukje ontspanning
Het is trouwens niet de bedoeling dat je alleen in HK gaat posten, de HK is er voor erbij, je moet het zien als een stukje ontspanning
edit:
100 veranderd in 60
100 veranderd in 60
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Nee man aantal_posts roeleren!Op maandag 11 maart 2002 20:36 schreef Courage het volgende:
Het wordt tijd om het aantal posts hidden te maken...
Status enzo!!
Verwijderd
Op maandag 11 maart 2002 20:37 schreef MetHod het volgende:
[..]
Nee man aantal_posts roeleren!
Status enzo!!![]()
Nee, gewoon het hele rijtje in het profiel neerzetten. [serieus]Op maandag 11 maart 2002 20:36 schreef Courage het volgende:
Het wordt tijd om het aantal posts hidden te maken...
Dus:
code:
1
2
3
4
5
6
| SG & NSTM - 3536 WL - 24 HK - 2425 Tech - 553 LA - 35 SU - 54 |
etc.
Sjeeminee, het wordt tijd voor een ontzettende flashing pokke pop-up als iemand een topic in LA wil openen over de posts...
Goed idee, maar zo uitgebreid hoeft het nu ook weer niet, misschien dat er een Tech posts - counter en een totale posts - counter in het profile kunnen?
Always outnumbered, never outgunned!
En met een beetje nadenken had je dat kunnen weten voor je dit topic opende. Knurft!Op maandag 11 maart 2002 20:34 schreef Korn21 het volgende:
OK thanx,
Bulldog daarnet, en waarom ie nu weer open is...Op maandag 11 maart 2002 20:45 schreef BreadFan het volgende:
Wie gooide hier een slotje op?
En waarom is ie er nu weer af?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()