Omdat ik mij erger aan de kwaliteit van teletext, dacht ik, hoe zal teletext er in de toekomst uitzien?
Daarom in dit kader, ontwerp de teletext van de toekomst.
Hoofdpagina

Wanneer je dit beter kan, graag!
Iedereen die zin heeft een pagina te maken voor dit, kan het hier posten. Er zijn echter wel wat regels:
-Je moet je aan dit template houden:

Boven de lijn mag geen text staan, maar wel achtergrond (ivb. pagina nummer/datum enz.).
-Graag het pagina nr. waar je op wilt komen vermelden
-Ik wil GoT niet op mijn dak dus geen pr0n/warez
-Geniet,maar spam met mate. Niet heel groot je URL, maar in een hoekje of niet zo groot, dan mag het wel
-Het moet bedienbaar zijn met een normale afstandbediening. Je moet op je pagina 4 vormen hebben met: rood,groen,geel en blauw. Daarachter moet staat dan naar welke pagina hij verwijst (check hoofdpagina). Zet in je post dan duidelijk waar ze heen moeten verwijzen. Je mag ook bv. 200 - index zetten. Zet dus niet klik hier of iets in die vorm.
-Als je een van deze regels verbreekt, wordt je pagina niet geplaatst.
-De GoT FAQ telt hier ook, dus geen beledigingen over andere users of (al eerder gezegt) warez en pr0n en bobby the kitten plaatjes.
-Wanneer er gewoon te zien is dat je dit even snel hebt afgeraffeld en het er niet uitziet, wordt je post niet geplaatst
Graag zoek ik nog een goede host.
Het script krijg ik binnenkort van een programmeur die ik ken.
Graag geen onzin reply's zodat er geen slotje op komt.
Ik probeer geen mensen te werven, zoals een tijdje terug. Ik probeer gewoon een leuk topic te starten. Anders zou pixeltown ook niet mogen
Mensen die mij willen steunen en evt. in de crew willen, graag!
Als laatst nog: geen grapjes over die man bij de rembranth toren
Geqxon.
Daarom in dit kader, ontwerp de teletext van de toekomst.
Hoofdpagina
Wanneer je dit beter kan, graag!
Iedereen die zin heeft een pagina te maken voor dit, kan het hier posten. Er zijn echter wel wat regels:
-Je moet je aan dit template houden:
Boven de lijn mag geen text staan, maar wel achtergrond (ivb. pagina nummer/datum enz.).
-Graag het pagina nr. waar je op wilt komen vermelden
-Ik wil GoT niet op mijn dak dus geen pr0n/warez
-Geniet,maar spam met mate. Niet heel groot je URL, maar in een hoekje of niet zo groot, dan mag het wel
-Het moet bedienbaar zijn met een normale afstandbediening. Je moet op je pagina 4 vormen hebben met: rood,groen,geel en blauw. Daarachter moet staat dan naar welke pagina hij verwijst (check hoofdpagina). Zet in je post dan duidelijk waar ze heen moeten verwijzen. Je mag ook bv. 200 - index zetten. Zet dus niet klik hier of iets in die vorm.
-Als je een van deze regels verbreekt, wordt je pagina niet geplaatst.
-De GoT FAQ telt hier ook, dus geen beledigingen over andere users of (al eerder gezegt) warez en pr0n en bobby the kitten plaatjes.
-Wanneer er gewoon te zien is dat je dit even snel hebt afgeraffeld en het er niet uitziet, wordt je post niet geplaatst
Graag zoek ik nog een goede host.
Het script krijg ik binnenkort van een programmeur die ik ken.
Graag geen onzin reply's zodat er geen slotje op komt.
Ik probeer geen mensen te werven, zoals een tijdje terug. Ik probeer gewoon een leuk topic te starten. Anders zou pixeltown ook niet mogen
Mensen die mij willen steunen en evt. in de crew willen, graag!
Als laatst nog: geen grapjes over die man bij de rembranth toren
Geqxon.