Toon posts:

[Groepsproject] Teletext van de Toekomst

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik mij erger aan de kwaliteit van teletext, dacht ik, hoe zal teletext er in de toekomst uitzien?
Daarom in dit kader, ontwerp de teletext van de toekomst.
Hoofdpagina
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1565251717
Wanneer je dit beter kan, graag!

Iedereen die zin heeft een pagina te maken voor dit, kan het hier posten. Er zijn echter wel wat regels:

-Je moet je aan dit template houden:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2306462668
Boven de lijn mag geen text staan, maar wel achtergrond (ivb. pagina nummer/datum enz.).
-Graag het pagina nr. waar je op wilt komen vermelden
-Ik wil GoT niet op mijn dak dus geen pr0n/warez
-Geniet,maar spam met mate. Niet heel groot je URL, maar in een hoekje of niet zo groot, dan mag het wel
-Het moet bedienbaar zijn met een normale afstandbediening. Je moet op je pagina 4 vormen hebben met: rood,groen,geel en blauw. Daarachter moet staat dan naar welke pagina hij verwijst (check hoofdpagina). Zet in je post dan duidelijk waar ze heen moeten verwijzen. Je mag ook bv. 200 - index zetten. Zet dus niet klik hier of iets in die vorm.
-Als je een van deze regels verbreekt, wordt je pagina niet geplaatst.
-De GoT FAQ telt hier ook, dus geen beledigingen over andere users of (al eerder gezegt) warez en pr0n en bobby the kitten plaatjes.
-Wanneer er gewoon te zien is dat je dit even snel hebt afgeraffeld en het er niet uitziet, wordt je post niet geplaatst

Graag zoek ik nog een goede host.
Het script krijg ik binnenkort van een programmeur die ik ken.

Graag geen onzin reply's zodat er geen slotje op komt.
Ik probeer geen mensen te werven, zoals een tijdje terug. Ik probeer gewoon een leuk topic te starten. Anders zou pixeltown ook niet mogen

Mensen die mij willen steunen en evt. in de crew willen, graag!

Als laatst nog: geen grapjes over die man bij de rembranth toren

Geqxon.

Verwijderd

leuk idee, maar nu dus gewoon teletekst nabouwen, dus realtime info updates enzo??

en pagina van jou is dus 100, wat zijn de nummers van de paginas die je daar vermeld? nieuws, voetbal, televisie, dating enzo

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 20:22 schreef Necromancy het volgende:
leuk idee, maar nu dus gewoon teletekst nabouwen, dus realtime info updates enzo??
Nou dat hoeft ook niet maar het zou wel vet zijn

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 20:22 schreef Necromancy het volgende:

en pagina van jou is dus 100, wat zijn de nummers van de paginas die je daar vermeld? nieuws, voetbal, televisie, dating enzo
reply on edit:

Die moet ik dus nog verzinnen. Maar het is meer om een indruk te krijgen. De hoofdpagina is nog leeg, maar daar komen dus

101 - nieuws
200 - televisie

en meer van dat soort dingen te staan.

Verwijderd

Daar hebben we binnekort toch internet via digitale televisie voor? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 20:29 schreef tjetta het volgende:
Daar hebben we binnekort toch internet via digitale televisie voor? :)
Ja, maar het is toch gewoon leuk om hier even te mogen patsen met je 1337 photoshop skils? Of niet soms? Maar zijn er al mensen begonnen?

• kidfunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

volgensmij is teletext van de toekomst er al.Het is ook wel beter bekend onder de naam internet ;)

none

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 maart 2002 20:37 schreef kidfunk het volgende:
volgensmij is teletext van de toekomst er al.Het is ook wel beter bekend onder de naam internet ;)
Loop het niet zo de grond in te stampen! :9 Nee maar dit lijkt we wel vet om te maken/doen

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik heb net die programmeur gesproken en ik krijg het dus niet. Ik moet nu dus even een scriptje maken met onkeypress enzo, dat hij naar "ingetoetstepagina".html gaat

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

Ik vind teletext zoals het nu is eigenlijk wel dope.

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 20:18 schreef Geqxon het volgende:
Omdat ik mij erger aan de kwaliteit van teletext, dacht ik, hoe zal teletext er in de toekomst uitzien?
Waar erger je dan aan Geqxon??? Als het puur aan de layout o.i.d ligt ben ik niet met je eens. Vaak is het zo dat als je teveel aan het "mooi" makerij doet, je dan het doel mist waar het progje voor gemaakt is.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 08:20
Dit is redelijke onzin IMHO. Teletext zoals het nu is, is het het meest functioneel. Ik ben wel met je eens dat er wel wat aan veranderd kan worden, maar als je er allerlei grafische effecten in gaat brengen zoals jij in je voorbeeld oppert, verliest het zijn doel. De mensen met een 20 cm beeldbuis kunnen het wel shaken dan...

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op zich begin je je topic prima met een voorbeeld. Het is alleen te vaag. Nu begrijp ik al niet wat je met teletekst moet als er internet is maar dat terzijde. Het is niet de bedoeling dat W&G gaat draaien op de Thema-topics, zoals je ook kan lezen in de FAQ. Dan heb je het ook over een pagina die niet af is etc. Ik denk dat wanneer je een thema als dit overeind wil houden en ook nuttige reacties wil krijgen dat je het geheel wat meer in een bepaalde vorm moet gieten. (overigens mogen ze me afknallen als toekomstig teletekst een lelijke gele nerd op 100 heeft ;) )

Ik ben best bereid dit topic in de toekomst een keer langs te laten komen, maar dan moet het echt veel minder vaag zijn dan nu het geval is. En stel jezelf de vraag of er daadwerkelijk mensen mee gaan doen, pixelgeklooi werkt erg verslavend, dit is meer het maken van banners van een afwijkend formaat.

Hoewel je goed begon, toch een slotje, gewoon omdat ik inschat dat dit topic geen succes wordt en gezien de huidige lopende group-projects een eenzame dood sterft.

Begrijp dat het niet leuk is, maar ik wil je ook graag behoeden voor een bak werk waar niemand verder wat aan doet/mee doet.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.