Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
probeer eens RTL4 op een ander kanaal (ofwel kijk of RTL 4 op nog een andere kabelfrequentie zit)
of stel RTL4 eens af met de decoder aan en kijk of het beeld goedblijft als je de decorder uitzet.
ikzelf heb het probleem niet
ik heb wel enorme last van ruis in me beeld
als de computer aanstaat
dus verplaats eens wat kabels of je decoder
dat kan ook wel eens helpen
en anders moet je C+ gewoon uitzetten als je RTL4 wilt kijken (alsof mensen dat überhaupt willen, toch wel 1 van de slechtse zenders, of kijk je stiekem GTST
)
of stel RTL4 eens af met de decoder aan en kijk of het beeld goedblijft als je de decorder uitzet.
als de computer aanstaat
en anders moet je C+ gewoon uitzetten als je RTL4 wilt kijken (alsof mensen dat überhaupt willen, toch wel 1 van de slechtse zenders, of kijk je stiekem GTST
Die frequentie van de Canal+-decoder kan volgens mij het probleem niet zijn. Bij mij zit die decoder op kanaal 40, tussen de VRT(kan. 38) en Heimat 3(kan.42) gepropt. Desondanks geen storing op die twee zenders.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
kun je je decoder niet aansluiten op scart of rf kanaal naar een ander kanaal draaien?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Nee mijn moeder wil westenwind enzo kijkenOp maandag 11 maart 2002 20:19 schreef McGrath het volgende:
probeer eens RTL4 op een ander kanaal (ofwel kijk of RTL 4 op nog een andere kabelfrequentie zit)
als de computer aanstaat
en anders moet je C+ gewoon uitzetten als je RTL4 wilt kijken (alsof mensen dat überhaupt willen, toch wel 1 van de slechtse zenders, of kijk je stiekem GTST)
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
als je eens de channel+ ding AANzet, en dan de TV automatisch de zenders laat detecteren. Heeft ie er dan ooknog last van
Ja ook dan nog ja , niemand anders die hier ook last van heeft ?? Scart enzo is geen optie want het moet op 3 TV's en met scart zou je het maar op 1 TV kunnen zien of je moet meer weer meer kabels trekken en dat is niet de bedoeling ..Op maandag 11 maart 2002 20:48 schreef Cutebritney het volgende:
als je eens de channel+ ding AANzet, en dan de TV automatisch de zenders laat detecteren. Heeft ie er dan ooknog last van
Tijdje terug ook zoiets gehad, rtl4 klote beeld, veel ruis van de videorecorder etc.
betere kwaliteit coax gehaald en van die metalen aansluit pluggen en splitters (karwei/gamma), dat was al wat beter maar toch nog niet alles, nou kreeg ik soms wat prik als de verwarming aanraakte terwijl ik met die kabels bezig was, dus heb ik maar zo'n metalen splitter geaard aan de verwarming.
Sindsdien geen storing meer en een veel duidelijker beeld op de andere zenders.(behalve UPC gekloot dan)
betere kwaliteit coax gehaald en van die metalen aansluit pluggen en splitters (karwei/gamma), dat was al wat beter maar toch nog niet alles, nou kreeg ik soms wat prik als de verwarming aanraakte terwijl ik met die kabels bezig was, dus heb ik maar zo'n metalen splitter geaard aan de verwarming.
Sindsdien geen storing meer en een veel duidelijker beeld op de andere zenders.(behalve UPC gekloot dan)
Pagina: 1