multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Ofwel je cheat, ofwel je hebt iets veranderd in je config files ofzow, waardoor die het ziet als een cheat.
There is no magic.
ff alles eraf pleuren,
dan weer alles installen,
en je zou der vanaf moeten zijn
in ut vervolg niet meer cheaten he
das juist het probleem de cd ligt bij iemand anders en ik heb verder nooit wat raars gedaanOp maandag 11 maart 2002 19:53 schreef Crash-Override het volgende:
ff alles eraf pleuren,
Tja..Op maandag 11 maart 2002 19:55 schreef firoz het volgende:
[..]
das juist het probleem de cd ligt bij iemand anders en ik heb verder nooit wat raars gedaan
sinds wanneer kreeg je dat bericht? Had je daarvoor nog wat veranderd aan je config?
Zo nee, dan moet je toch maar die cd terug zien te krijgen en UT ff opnieuw installeren.
🌞🍃
\Op maandag 11 maart 2002 19:57 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Tja..
sinds wanneer kreeg je dat bericht? Had je daarvoor nog wat veranderd aan je config?
Zo nee, dan moet je toch maar die cd terug zien te krijgen en UT ff opnieuw installeren.
ik heb nooit wat veranderd maar ik speel ff door zolang het nog kan en dan vraag ik die cd nog wel een keertje terug
Tja, je bent in ieder geval geen cheater. Mocht je dat wel zijn, dan ben je een verdomd slechte cheater, want je wordt al twee keer overhoop geknald in jouw logschermpje! 
BTW als je in de X:\UnrealTournament\System directory even je user.ini renamed, dan wordt er als het goed is een nieuwe aangemaakt aan de hand van de default.ini.
Misschien is de 'cheat' dan wel verdwenen. Helaas zul je dan wel je keybindings opnieuw moeten instellen (en legaal natuurlijk
)
BTW als je in de X:\UnrealTournament\System directory even je user.ini renamed, dan wordt er als het goed is een nieuwe aangemaakt aan de hand van de default.ini.
Misschien is de 'cheat' dan wel verdwenen. Helaas zul je dan wel je keybindings opnieuw moeten instellen (en legaal natuurlijk
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Ik heb dit ongeveer eerder meegemaakt (alleen was met CHSP3-4, aardig tijdje terug!), dat ik met meerdere PC's via het netwerk (m'n broer en ik) samen op een server zat..
Je kunt ook proberen je cache leeg te gooien, zodat er eens alles nieuw gedownload wordt (dus alle andere hack protections, vote gevallen, maps, music, textures verwijderd worden, die gedownload zijn van servers)
Er is ergens ook een tooltje om je cache wat te "beheren".. op dit moment heb ik eventjes geen URL voor je..
Je kunt ook proberen je cache leeg te gooien, zodat er eens alles nieuw gedownload wordt (dus alle andere hack protections, vote gevallen, maps, music, textures verwijderd worden, die gedownload zijn van servers)
Er is ergens ook een tooltje om je cache wat te "beheren".. op dit moment heb ik eventjes geen URL voor je..
ik was effe weg 1 minuutje of zo daarom ging ik zo vaak dood en mijn boertje of zusje komen niet op mijn compOp maandag 11 maart 2002 20:03 schreef FoolZero het volgende:
Tja, je bent in ieder geval geen cheater. Mocht je dat wel zijn, dan ben je een verdomd slechte cheater, want je wordt al twee keer overhoop geknald in jouw logschermpje!
Misschien is de 'cheat' dan wel verdwenen. Helaas zul je dan wel je keybindings opnieuw moeten instellen (en legaal natuurlijk)
chatkillers zuigen.Op maandag 11 maart 2002 21:11 schreef firoz het volgende:
[..]
ik was effe weg 1 minuutje of zo daarom ging ik zo vaak dood en mijn boertje of zusje komen niet op mijn comp
daarom kickban ik die meteen van me server
Hey kijk nou! ElfBot ! Misschien moet ik dat effe installeren
installeert
hey cool ik hoef niks meer te doen hij schiet uit zichzelf!
......
cheaten ? nee hoor
(Als je zegt dat je niet cheat geloven we je hoor
)
installeert
hey cool ik hoef niks meer te doen hij schiet uit zichzelf!
......
cheaten ? nee hoor
(Als je zegt dat je niet cheat geloven we je hoor
Pagina: 1