Foutmelding bij verzenden mail.

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-02 15:25
Als ik bij Freeler in outlook mijn mail wil verzenden krijg ik de volgende foutmelding:

Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is simonepskamp@hotmail.com. Onderwerp 'test', Account: 'POP3.FREELER.NL', Server: 'smtp.freeler.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 cannot route to sender address <h.aharing@freeler.nl>', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79

:( :(

Mail ophalen gaat wel.

Verwijderd

Je hebt je wachtwoord niet goed ingevuld bij je outgoing mail. Als je de melding op inet opzoekt krijg je : relaying denied.

Lees dit ff:

http://www.google.com/search?q=cache:I4Z0TbBVQPAC:home.oceanfree.net/index/help-index/help-setup-outlook-index-2.htm+550,++0x800CCC79&hl=en

• Splash
Dat werkt niet hoor, me wachtwoord staat goed. (je bedoelt toch bij extra->accounts->servers->voor deze server is verificatie vereist :?

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:49
Vaker is dit gewoon een Foutlook probleem
reinstall wil dan wel eens werken

I want to live forever, so far.. so good.

• Splash
Dat vindt ik toch te veel werk hoor :P
Nog andere suggesties???

/edit Via de website van Freeler kan ik wel gewoon versturen :?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is simonepskamp@hotmail.com
ben ik nou gek, of bestaat dat hotmail account gewoon niet :?

Probeer es te sturen naar een ander adres...

• Splash
Op maandag 11 maart 2002 20:13 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

Nee, daar ligt het niet aan, ik heb het naar verschillende addressen geprobeerd, allemaal hetzelfde.

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:48

BFS

Rude awakening

Dit komt doordat het emailadres wat jij zelf hebt ingevoerd in Outlook niet op de server staat van je ISP.
Controleer dat even?
Op maandag 11 maart 2002 19:40 schreef olav het volgende:
Je hebt je wachtwoord niet goed ingevuld bij je outgoing mail. Als je de melding op inet opzoekt krijg je : relaying denied.

Lees dit ff:

http://www.google.com/search?q=cache:I4Z0TbBVQPAC:home.oceanfree.net/index/help-index/help-setup-outlook-index-2.htm+550,++0x800CCC79&hl=en
Is voor het eerst dat ik dat hoor, na dik een jaar op een helpdesk te zitten. :?
Op maandag 11 maart 2002 20:13 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

Jij bent een beetje gek ;)

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Hmmz, als ik de foutmelding opzoek vind ik
# for hex 0x800ccc79 / decimal -2146644871 : IXP_E_SMTP_REJECTED_RECIPIENTS

Heb je dit alleen als je naar die simonepskamp@hotmail.com mailt?
Wat ik een beetje vaag vin is dat de server zegt dattie geen route heeft naar h.aharing@freeler.nl. Heb je misschien je afzender adres verkeerd opgegeven

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• BFS

BFS

Rude awakening

Op maandag 11 maart 2002 20:19 schreef Brahiewahiewa het volgende:
Hmmz, als ik de foutmelding opzoek vind ik
# for hex 0x800ccc79 / decimal -2146644871 : IXP_E_SMTP_REJECTED_RECIPIENTS

Heb je dit alleen als je naar die simonepskamp@hotmail.com mailt?
Wat ik een beetje vaag vin is dat de server zegt dattie geen route heeft naar h.aharing@freeler.nl. Heb je misschien je afzender adres verkeerd opgegeven
Hij geeft aan dat hij dat bij anderen ook heeft en dat andere heb ik al gezegd :)

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

Probeer je emailaccount even opnieuw aan te maken in Outlook (extra > accounts > tabblad email > account selecteren > verwijderen die hap) en opnieuw aanmaken.

Als dat niet lukt zul je toch echt Oulook moeten reinstallen. (misschien tijd om te updaten naar IE6 >:):))

• BFS

BFS

Rude awakening

Op maandag 11 maart 2002 20:25 schreef mmmuttley het volgende:
Probeer je emailaccount even opnieuw aan te maken in Outlook (extra > accounts > tabblad email > account selecteren > verwijderen die hap) en opnieuw aanmaken.

Als dat niet lukt zul je toch echt Oulook moeten reinstallen. (misschien tijd om te updaten naar IE6 >:):))
Dit werkt eik voor 90% van alle gevallen van mailproblemen :)

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 20:29 schreef bfs-4112- het volgende:

[..]

Dit werkt eik voor 90% van alle gevallen van mailproblemen :)
Heheh, tja je bent helpdeskmedewerker of nie he :)

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Op maandag 11 maart 2002 20:22 schreef bfs-4112- het volgende:

[..]

Hij geeft aan dat hij dat bij anderen ook heeft en dat andere heb ik al gezegd :)
Hmmz, ja jij poste in de tijd dat ik m'n reactie zat te kloppen. Anyway krijg ik ineens het idee dat hij mail from simonepskamp@hotmail.com aan h.aharing@freeler.nl probeert te sturen. Freeler gaat dat niet willen doen, omdat ze alleen mail from <account>@freeler.nl accepteren (op hun uitgaande mail server, that is)

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-02 15:50
Schopje...
hoe is het opgeslost geraakt? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem.

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-02 15:50
Schopje

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Vragen naar een eeuwen oude situatie heeft niet gek veel zin.

Open even een nieuw topic met duidelijk wat je reeds hebt geprobeerd, gevonden en getest. Zet even duidelijk uit-een wat het probleem is en wanneer het zich voor doet dan kan iedereen zich er over buigen.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.